Zoom TV ma być rentowny po dwóch latach. „Zapewniony budżet na ten okres”
Spółka Cable Television Networks & Partners, nadawca kanału Zoom TV, spodziewa się przekroczenia progu rentowności po dwóch latach od startu stacji. - Mamy zapewniony budżet na ten okres - zapewnia Bogusław Kisielewski, prezes Kino Polska TV.
Wczoraj na MUX-8 wystartował ogólnodostępny kanał Zoom TV, w którym 30 proc. kontentu stanowią produkcje zlecone lokalnym nadawcom (m.in. Toya TV, TV Asta, WTK czy TV Echo). W codziennej ramówce nadawane będą także programy realizowane przez Grupę Onet, a także filmy, seriale, animacje i zakupione formaty lifestylowe.
Spółka Cable Television Networks & Partners, która jest nadawcą Zoom TV, nie podaje, ile pieniędzy przeznaczyła na rozwój kanału oraz na zakupy kontentu.
- Zakładamy, że Zoom TV będzie rentowny po około dwóch latach od startu, czyli podobnie jak pozostali nadawcy. Wielkość budżetu przeznaczonego na kanał pozostaje tajemnicą spółki. Ale mamy mamy zapewniony budżet na ten okres - wyjaśnia Bogusław Kisielewski, prezes Kino Polska TV.
Kino Polska TV i Polska Izba Komunikacji Elektronicznej są udziałowcami spółki Cable Television Networks & Partners.
Nadawca zakłada, że w ciągu roku osiągnie 1-procentowy udział w rynku. Jednocześnie zdaje sobie sprawę, że może okazać się to trudne. - Zoom TV jest kanałem uniwersalnym. Być może będziemy się starali wejść na zupełnie inny poziom, tak żeby Zoom TV nie był traktowany jako kanał tematyczny - podkreśla Kisielewski.
Kanał Zoom TV wystartował w zeszłym tygodniu na MUX-8 oraz u operatorów kablowych. W ramówce stacji znalazły się m.in. programy Onetu, paradokumenty, seriale oraz magazyn interwencyjny "Bliżej!". W każdą niedzielę widzowie obejrzą transmisję mszy świętej.
Dołącz do dyskusji: Zoom TV ma być rentowny po dwóch latach. „Zapewniony budżet na ten okres”