Georgina Rodríguez twarzą najnowszej, międzynarodowej kampanii Guess
Twarzą najnowszej, międzynarodowej kampanii marki Guess i Marciano by Guess na jesień 2023 została Georgina Rodriguez, prywatnie żona Cristiano Ronaldo.
Nową kampanię stworzył Paul Marciano, chief creative officer Gess?, Inc. Do współpracy zaproszono włoską fotografkę Nimę Benati.
- Chcieliśmy uchwycić jeden dzień z życia Georginy i zaglądając za kulisy, podejrzeć życie supergwiazdy, w wyrafinowanym stylu glamour - mówi Paul Marciano.
Kampania została zrealizowana w historycznym hotelu Santo Mauro w Madrycie, pochodzącym z XIX wieku. Wybór tej lokalizacji nawiązuje do luksusu i przepychu, które kojarzą się z Georginą. Na tle rajskich, prywatnych ogrodów i królewskich pokoi hotelowych, Georgina olśniewa jako współczesna "It Girl" o gwiazdorskiej osobowości i złotym sercu.
Jak podaje firma, Georgina doskonale ucieleśnia ideał silnej, zmysłowej i pewnej siebie kobiety Guess i Marciano by Guess. Jej unikatowy styl najlepiej oddaje ducha najnowszej kolekcji w której dominują nowe, luksusowe materiały i efektowne kroje. Kolekcja prezentuje szeroki wybór dodających pewności siebie garniturów, sukienek w kształcie klepsydry, a także dzianin i zestawów o błyszczących, aksamitnych fakturach i dopasowanych krojach.
- Z ogromną radością witamy Georginę w naszej nowej kampanii Guess i Marciano by Guess. Georgina to silna i pewna siebie kobieta. Nasza kampania i jej lokalizacja doskonale korespondują nie tylko z jej naturalną urodą, ale również zmysłowością,
temperamentem i wewnętrzną siłą, które perfekcyjnie oddają wizję i styl naszych marek - dodaje Paul Marciano.
Zdjęcia z kampanii pojawią się w nadchodzących wydaniach czołowych, międzynarodowych magazynów modowych i lifestyle'owych, w sklepach detalicznych Guess i Marciano by Guess na stronie guess.com, platformach społecznościowych marek oraz na zewnętrznych nośnikach reklamy.
Dołącz do dyskusji: Georgina Rodríguez twarzą najnowszej, międzynarodowej kampanii Guess