Zodiak stawia na lokalne formaty, „Małe dranie” w ofercie na cały świat
“Małe dranie”, autorski format Mastiff Media Polska, emitowany jesienią w TVP 1, znalazł się w międzynarodowej ofercie formatów firmy Zodiak, właściciela Mastiffa. To efekt nowej strategii koncernu stawiającej na rozwój kreacji w lokalnych oddziałach.
Zodiak Media Group (dotychczas Zodiak Entertainment, zmiana nazwy nastąpiła w październiku br. i była efektem zakupu firmy producenckiej RDF Media Group) powołał specjalny dział “Hub”, który zajmuje się kreacją nowych formatów i gromadzi najlepsze pomysły na programy powstające w lokalnych oddziałach spółki (np. w Mastiff Media Polska). Tak też ma się sytuacja z “Małymi draniami”, wymyślonym przez Mastiffa dla TVP 1. Program, w którym dzieci przepytują polityków i gwiazdy, znalazł się w międzynarodowej ofercie Zodiaka, co daje możliwość zaadaptowania go przez telewizje z całego świata (więcej o tym formacie).
Mastiff Media Polska w ramach rozbudowy struktur utworzył też stanowisko szefa produkcji, które objęła Iza Klein.
Do niej należeć będzie koordynacja wszystkich projektów realizowanych przez spółkę oraz nadzór nad przebiegiem wszystkich jej produkcji. Klein w przeszłości jako m.in. producent, II reżyser i kierownik sceny, pracowała przy produkcji takich formatów jak “You Can Dance”, “Kuba Wojewódzki”, “Idol”, “Ananasy z mojej klasy”, a także przy największych imprezach muzycznych jak “Heineken Open’er Festival”, “Coke Live Music Festival” czy “Sopot Festival”.
Firma Mastiff Media Polska jest producentem m.in. polskiej wersji “You Can Dance - Po prostu tańcz!” dla TVN, a także programów “Tak to leciało!” i “Wielka draka o dzieciaka” dla TVP 2.
Dołącz do dyskusji: Zodiak stawia na lokalne formaty, „Małe dranie” w ofercie na cały świat
jestem pewien, że ustawią się kolejki do zakupu...