John Legend i Adam Levine w reklamie Pampers. Celebrowanie ojcostwa
Do swojej najnowszej reklamy producent pieluszek dla dzieci Pampers zaangażował znanych piosenkarzy - Johna Legenda oraz Adama Levine'a, frontmana Maroon 5.
Spot Pampers celebruje ojcostwo i podkreśla, że tata może być znakomitym opiekunem dziecka od narodzin.
W 60-sekundowej reklamie "Love the Change" John Legend (laureat Oscary za utwór „Glory”) przewija swojego synka, nucąc pod nosem piosenkę „Stinky Booty Duty”. O pomoc zwraca się do starszej córki oraz kilkunastu ojców, którzy stoją za nim. Prawie każdy z nich ma na ręku swoje dziecko.
Mężczyźni razem wyśpiewują „Stinky Booty Duty” w konwencji musicalu. Dołącza do nich Adam Levine, który także przewija swoje maleństwo. Spot wieńczy niespodziewane wejście, Chrissy Teigen, żony Legenda i modelki.
Reklamę przygotowała agencja MSL Group.
Kontynuacja kampanii z 2018 roku
To już druga odsłona kampanii Pampers z Johnem Legendem. Pierwszą wyemitowano w czerwcu ubiegłego roku.
Dołącz do dyskusji: John Legend i Adam Levine w reklamie Pampers. Celebrowanie ojcostwa