Zmiany w TVP
Nowe twarze w Biurze Reklamy TVP
W czerwcu, szeregi Działu Marketingu i Analiz w Pionie Marketingu i Rozwoju Biznesu zasilił Bartosz Dyszkiewicz. Jest absolwentem Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW. Doświadczenie zawodowe zdobywał jako reporter warszawskiego oddziału Trybuny Śląskiej oraz pracownik Zespołu Badań i Analiz Medialnych Biura Programowego TVP S.A.
Interesuje się zagadnieniami społeczeństwa informacyjnego, alpinizmem oraz historią byłych republik radzieckich.
Od lipca funkcję specjalisty ds. wsparcia sprzedaży w Pionie Marketingu i Rozwoju Biznesu objęła Luiza Włoda. Do podstawowych zadań Luizy będzie należało marketingowe wspieranie zespołów handlowych w celu pozyskiwania klientów.
Luiza pracowała poprzednio w dziale obsługi klienta w biurze reklamy TVN24. Z mediami jest związana od 1999 roku. Zaczynała na rynku prasy na stanowisku asystentki w Wydawnictwie Twój Styl, odpowiadając za promocję Filipinki, Votre Beaute i Twojego Stylu. W 2001 przeszła do Wydawnictwa Bauer na stanowisko specjalisty ds. reklamy, gdzie obsługiwała segment prasy kobiecej. Współpracowała m. in. z firmami: Avon i L'Oreal oraz agencjami i domami mediowymi: Universal McCann, Optimedia Poland, HMS Carat, Starcom, MediaCom i Initiative Media.
Włoda ma 29 lat, ukończyła Instytut Zarządzania i Marketingu na Politechnice Białostockiej. W pracy najważniejsi są dla niej ludzie. Większość wolnego czasu poświęca 2 letniej Mai. Interesuje się Dynastią Romanowów, baletem, psychologią, uwielbia pływać.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w TVP