Zmiany w serwisach parentingowych Muratora
Wydawnictwo Murator zreorganizowało i rozbudowało serwisy internetowe o tematyce parentingowej: Dlarodzinki.pl, Mjakmama24.pl i Dzieckozakupy.pl. Działania służą umocnieniu pozycji spółki w tym segmencie.
Serwis Dlarodzinki.pl, poświęcony tematyce związanej z rodziną, zmienił szatę graficzną i zyskał nowy, obszerny dział „Ciąża i poród” zawierający kompendium wiedzy o przygotowaniach do ciąży, jej przebiegu oraz o porodzie i połogu. W witrynie pojawiły się nowe narzędzia interekatywne: Interaktywna Książeczka Ciąży, umożliwiająca przyszłym mamom rejestrowanie wszystkich ważnych wydarzeń związanych z ich odmiennym stanem oraz Interaktywna Książeczka Zdrowia Dziecka pozwalająca rodzicom na bieżąco, dzięki siatkom centylowym, krokom milowym i tabelom umiejętności psychoruchowych, rejestrować rozwój i stan zdrowia dzieci.
Ważną częścią odświeżonego serwisu Dlarodzinki.pl stał się również dział „Rodzice”, w którym znajdują się materiały poświęcone szeroko rozumianym problemom związanym z życiem rodziny: wychowaniem dzieci, rodzicielstwem, macierzyństwem, ojcostwem.
Serwis Dlarodzinki.pl został zintegrowany z forum dyskusyjnym Mjakmama24.pl, służącym wymianie doświadczeń i poglądów na temat planowania ciąży, oczekiwania na dziecko, porodu i rodzicielstwa. Forum istnieje od października 2010 roku i ma obecnie ponad 12 000 zarejestrowanych użytkowników, którzy napisali ponad 100 000 postów.
Do witryny Dlarodzinki.pl przyłączono również Dzieckozakupy.pl, niedawno uruchomiony serwis zakupowy, umożliwiający wyszukiwanie, porównywanie cen oraz zakup produktów dla kobiet w ciąży, matek i dzieci. Znajduje się w nim obecnie blisko 20 000 produktów.
- Dzięki reorganizacji i zaproponowaniu nowych rozwiązań w istniejących serwisach internetowych, oferta Muratora w segmencie parentingowym jest obecnie bardziej różnorodna i atrakcyjna dla odbiorców - mówi Agnieszka Szczepanik, dyrektor ds. serwisów kobiecych w spółce.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w serwisach parentingowych Muratora