SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmiany w OMD

Zakończyła się faza restrukturalizacji domu mediowego OMD

Zakończyła się faza restrukturalizacji dwóch niezależnych oddziałów wchodzących w skład OMD Poland: Brand&Media OMD i Optimum Media OMD.

Na stanowisko Dyrektora Zarządzającego Oddziałem Brand&Media OMD został nominowany Marcin Dec, dotychczas piastujący stanowisko Group Account Directora w strukturze Brand&Media OMD, absolwent SGH wydziału Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych i Politycznych. Marcin Dec rozpoczął swoją karierę zawodową w roku 1997 w dziale planowania telewizji. Group Account Directorem, który zastąpi Marcina Deca jest Marek Friedman pracujący w strukturze Brand&Media OMD od roku 2000, socjolog, wcześniej zatrudniony w Demoskopie w dziale analiz.

Stanowisko Dyrektora Zarządzającego Oddziału Optimum Media OMD obejmuje Adrian Kawecki, długoletni pracownik Optimum Media, który na początku swojej kariery zawodowej pracował w strukturze działu planowania telewizji, ostatnio na stanowisku Group Account Directora. Adrian Kawecki ukończył Wydział Zarządzania i Marketingu w SGH. Na stanowisku Group Account Directora w oddziale Optimum Media OMD zastąpi go Izabela Pontus absolwentka Wydziału Socjologii UW, do tej pory senior media planner. Group Account Directorem zespołu pracującego dla Polskiej Telefonii Cyfrowej ERA GSM została Agnieszka Stelmaszczyk.

Dołącz do dyskusji: Zmiany w OMD

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl