Zmiany w "naj"
Polepszenie jakości i up-grade Tygodnika "naj"
W 2002 roku w porównaniu z 2001, "naj" odnotował największy wśród tygodników kobiecych wzrost liczby stałych czytelniczek, bo aż o 19,5% (przybyło 479 000 czytelniczek).
- Fakt ten należy tłumaczyć przede wszystkim zawartością merytoryczną pisma. Zawartość redakcyjna gazety jest głównym celem naszej strategii, którą cały czas konsekwentnie realizujemy.
< Dlatego, z dwóch możliwych strategii jakie można obrać na bardzo trudnym i konkurencyjnym rynku tygodników kobiecych, wybieramy tę, która wydaje się nam słuszna, a mianowicie inwestycje w polepszanie jakości samego produktu.
Kolejnym etapem zmian redakcyjnych "naj" jest zwiększenie objętości pisma i wprowadzenie nowych stron, odpowiadających zapotrzebowaniom naszych czytelników. Wciąż up-gradując pismo, tworzymy własny styl i wprowadzamy nowatorskie pomysły, co jak widać podoba się naszym odbiorcom - informuje nadawca.
Od numeru 11/03 (na rynku od 10.03.br) podstawowa objętość tygodnika "naj" wynosić będzie 76stron, tj. prawie o 50% więcej niż dotychczas, podczas gdy wśród konkurencyjnych tytułów da się zauważyć tendencję do zmniejszania objętości pisma. Poszerzone zostaną rubryki dotyczące mody, urody, zdrowia, domu i kuchni. Pojawią się nowe strony prezentujące nowości na naszym rynku.
Reagując na oczekiwania klientów reklamowych, od listopada 2002 tygodnik "naj" drukowany jest na papierze o najwyższym w segmencie tygodników kobiecych stopniu białości. W lutym br. papier "naj" stał się bardziej błyszczący. Od 10.03.br "naj" zwiększa swój format na 230x287mm oraz zmienia okładkę na sztywniejszą. Layout ma mieć więcej finezji, światła i koloru.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w "naj"