Zmiany w miesięczniku 'Pani'
Magazyn 'Pani' dynamizuje formułę i wybiera agencję reklamową.
W kwietniowym wydaniu miesięcznika „Pani” (na rynku od 24 marca) pojawiły się nowe kolumny poradnikowe (moda i uroda), poszerzono także dział kulinarny. Zmieniono formułę niektórych stałych rubryk (np. Świat stworzył...). Do grona stałych autorów dołączyła popularna pisarka Katarzyna Grochola, która będzie pisała felietony.
Obecność krótszych form, jak i rezygnacja z jednoszpaltowych tekstów ma także na celu zdynamizowanie formuły pisma.
- "Pani" ukazuje się w udoskonalonej formule, będącej między innymi wynikiem przeprowadzonych ostatnio badań. Badanie Pani obejmowało badania jakościowe, przeprowadzone w 10 grupach w 4 miastach Polski - Warszawie, Kaliszu, Łodzi, Lublinie oraz badanie ilościowe, w którym wzięło udział 212 kobiet w wieku 25-45 z 6 miast - Lublina, Łodzi, Kalisza, Radomia, Siedlec i Warszawy. W badaniu wzięło udział łącznie 310 respondentek ( czytelniczek i nie czytelniczek Pani) - podano w komunikacie.
Rozstrzygnięto przetarg na agencję reklamową dla magazynu Pani. Wygrała agencja Happy Hours. Nowa kreacja pojawi się już w przy okazji promocji kwietniowego numeru Pani. Działania reklamowe będą obejmowały: telewizję (TVN, kanały tematyczne TVN, TVP1, TVP2, POLSAT) , prasę (Polityka, Twój Styl) i nośniki reklamy zewnętrznej.
Powyższe działania mają przyczynić się do dalszego wzrostu sprzedaży i wzmocnienia świadomości marki.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w miesięczniku 'Pani'