Zmiany w miesięczniku 'Ładny Dom'
W środę, 14 grudnia 2005 r., ukaże się pierwszy po zmianach numer miesięcznika 'Ładny Dom'.
Miesięcznik zostanie poszerzony o 24 strony i wzbogacony o nowe rubryki redakcyjne.
Pierwszą z nowości jest Encyklopedia Budowlana, cykl redakcyjny, w ramach którego w każdym numerze miesięcznika na 16 stronach czytelnicy znajdą poradnicze, fachowe teksty o budowaniu i eksploatacji domu, bogato ilustrowane. Pierwsza część zawiera najważniejsze informacje o budowie fundamentów.
Po raz pierwszy w styczniowym „Ładnym Domu” ukaże się także katalog projektów ”Dom dla Ciebie” - w styczniu prezentowane są najchętniej kupowane gotowe projekty domów w roku 2005 z kilku znanych pracowni architektonicznych. Projekty domów w nowej, poszerzonej liczbie wchodzą na stałe do miesięcznika.
Zmienia się również „Salon firmowy” – charakterystyczny dla „Ładnego Domu” dział pisma – zawierający przegląd produktów rynkowych wraz z cenami. W styczniowym numerze prezentowane są aż trzy tematy: drzwi wewnętrzne, panele prysznicowe oraz schody na strych.
„Decyzję o zmianach w piśmie podjęliśmy na podstawie dobrych wyników sprzedaży egzemplarzowej jesienią 2005. W kolejnych czterech miesiącach uzyskujemy sprzedaż powyżej 40 tys. egzemplarzy” – twierdzi Jarosław Matuszewski, szef marketingu w czasopismach Agory. „Cieszymy się także z wyników sprzedaży reklam – w ciągu 11 miesięcy 2005 roku „Ładny Dom” zanotował ponad 15% wzrost wpływów w stosunku do analogicznego okresu ub.r. (dane wg Agory Monitoring)
Zmiany w „Ładnym Domu” są reklamowane w wybranych stacjach telewizyjnych i radiowych, w Gazecie Wyborczej, Nowym Dniu oraz pozostałych czasopismach Agory.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w miesięczniku 'Ładny Dom'