Zmiany w Kingston Technology
Kingston Technology powierza Pawłowi Śmigielskiemu kluczowe rynki Europy Środkowej i Wschodniej
Firma Kingston Technology Company, Inc., niezależny światowy
lider na rynku pamięci komputerowych, mianowała Pawła Śmigielskiego Dyrektorem ds.
Rozwoju na kraje Europy Środkowej i Wschodniej. Podlegając bezpośrednio Thomasowi
Marschnerowi, Wiceprezesowi ds. Sprzedaży i Marketingu na Europę, Paweł Śmigielski
odpowiedzialny będzie między innymi za wsparcie i rozwój kanałów dystrybucyjnych w Polsce,
Czechach, Słowacji, Chorwacji, Słowenii i na Węgrzech, jak również rozbudowę sieci
resellerów i dealerów oraz kreowanie wizerunku firmy Kingston na tych rynkach.
"Paweł Śmigielski związany jest z firmą Kingston Technology od 11 lat. Sprawdzone zdolności
kierowania strategiami sprzedaży i marketingu oraz głębokie zrozumienie wszelkich aspektów
branży pamięci komputerowych czynią z niego doskonałą osobę na tym stanowisku" -
powiedział Thomas Marschner. "Paweł Śmigielski jest pracownikiem, który nieustannie
poszukuje nowych możliwości rozwoju naszej firmy. Swoją wartość udowodnił już jako Dyrektor
ds. Rozwoju na Polskę, Czechy i Słowacje, dlatego jesteśmy pewni jego sukcesu również na
kolejnych rynkach Europy Środkowej i Wschodniej, które zna najlepiej."
Paweł Śmigielski jest związany z firmą Kingston Technology od 1994 roku. W okresie 1994-
1999, przed objęciem w 2000 roku stanowiska Dyrektora Handlowego spółki akcyjnej TCH
Components, pełnił w niej funkcję Product Managera produktów Kingston. Zajmował się
między innymi wprowadzeniem marki Kingston Technology na polski rynek, stworzył obszerną
sieć sprzedaży i zdobył wielu stałych klientów firmy. Od 2001 roku Paweł Śmigielski zajmuje w
Kingston Technology stanowisko Dyrektora ds. Rozwoju na Polskę, Czechy oraz Słowację.
"Firma Kingston Technology widzi w rynkach Europy Środkowej i Wschodniej ogromny
potencjał, który chce - przy współpracy z dobrze zorganizowaną siecią dystrybutorów,
resellerów oraz dealerów - jak najlepiej wykorzystać" - powiedział Paweł Śmigielski. "W ciągu
ostatnich kilku lat rynek pamięci komputerowych diametralnie się zmienił, tak jak zmieniły się
oczekiwania konsumentów. Rewolucja mediów cyfrowych stawia przed producentami pamięci
nowe wyzwania, a Kingston chce być do tej rewolucji dobrze przygotowany, nie tylko
technologicznie, ale również poprzez budowę niezawodnych i profesjonalnych kanałów
dystrybucyjnych opartych w dużej mierze na relacjach międzyludzkich."
Paweł Śmigielski, urodzony w Puławach, jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w
Warszawie, kierunku Zarządzanie i Marketing. Ma 32 lata, żonę i troje dzieci: dwóch
synów (rocznego i czteroletniego) oraz sześcioletnią córkę. W czerwcu 2004 ukończył studia
MBA na University of Minnesota. Wolny czas spędza aktywnie z rodziną, lubi podróże i
fascynują go rajdy samochodowe.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w Kingston Technology