Zmiany w dziale digitalowym Kantar Media, szefem Michał Pawlik
Dział zajmujący się w Kantar Media internetem przeszedł reorganizację. Po zmianach na jego czele stanął Michał Pawlik, poprzednio związany m.in. z Mind Progress Group i Added Value.
- Nasz dotychczasowy dział zajmujący się internetem przechodzi transformację, stając się działem digital - przekazała w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Justyna Szałno, HR & office manager w Kantar Media.
Michał Pawlik objął nowo utworzone stanowiska szefa działu digital. Będzie odpowiadać za rozwój nowych rozwiązań i produktów związanych z internetem (także mobilnym). Skupi się zarówno na produktach z dotychczasowej oferty Kantar Media (m.in. AdGooroo, Evaliant), jak i na opracowaniu nowych rozwiązań związanych z internetem i kanałem mobilnym
Wielkość zespołu - ze względu na mocno projektowy charakter prac - będzie się zmieniać w zależności od potrzeb.
Pawlik przez ostatnich kilka lat zarządzał działem strategii w agencji Mind Progress Group. Wcześniej pracował m.in jako główny analityk portalu NK.pl i w agencji strategicznej Added Value. Obsługiwał w zakresie komunikacji czołowe polskie i światowe marki.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w dziale digitalowym Kantar Media, szefem Michał Pawlik