Zmiany w dwumiesięczniku 'Polish Business Report'
Od numeru listopadowego zajdą zmiany w wydawanym przez wydawnictwoPublishing Room dwumiesięczniku biznesowym "Polish BusinessReport". Znikną z niego angielskie odpowiedniki artykułów, pojawiąsię za to nowe działy.
Na stronach zajętych dotychczas przez angielskie tłumaczenia,pojawią się działy "Modne spoty", "Dress code" oraz rubryka otematyce dotyczącej marketingu prowadzona przez zespół IAA YoungProfessionals (część Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA).Bez zmian pozostanie cena pisma, która wynosi 9,99 zł.
Magazyn "Polish Business Report" kierowany jest do właścicielifirm i kadry menedżerskiej. Dystrybuowany jest poprzez sieć salonówprasowych Empik, a także poprzez wybrane hotele, ambasady,konsulaty, samorządy lokalne czy punkty doradztwa finansowego wcałej Polsce.
Wydawnictwo Publishing Room planuje też w tym roku zmianęzawartości i makiety adresowanego do kobiet pisma "Creme dlaniej".
Dołącz do dyskusji: Zmiany w dwumiesięczniku 'Polish Business Report'