Zmiany w "Dlaczego"
Odświeżenie szaty graficznej oraz na zmiany merytoryczne w "Dlaczego"
Wydawca magazynu dla studentów "Dlaczego" Platforma Mediowa Point Group zdecydował się na odświeżenie szaty graficznej oraz na zmiany merytoryczne swojego flagowego tytułu.
"Wakacje to dla nas okres wytężonej pracy - mówi z-ca Redaktora Naczelnego Michał Gajewski - nad zmianami szaty graficznej pracujemy w ramach własnego Studia DTP i Działu Kreatywnego. Głównym celem, jaki sobie postawiliśmy jest odświeżenie graficzne samego magazynu oraz dotarcie do nowych czytelników poprzez atrakcyjniejszą formę. Zmiany objęły również główne działy "Dlaczego" - więcej uwagi będziemy chcieli poświęcać tematom związanym z przyszłą karierą młodych ludzi oraz ich rozwojem.
"Prace, które aktualnie prowadzimy mają na celu zdecydowane zbliżenie i dopasowanie tytułu do aktualnych potrzeb młodych, ambitnych i aktywnych ludzi. Dotychczasowe koncepcje okładek magazynu nie ulegną zmianie - dalej chcemy pokazywać znanych, młodych i ciekawych ludzi. Wpływa to bardzo pozytywnie na postrzeganie samego magazynu przez czytelników oraz świetnie stymuluje sprzedaż" - mówi Robert Pstrokoński, Dyrektor Zarządzający ds. Wydawnictw i Dystrybucji.
Zmiany nie ominęły również Działu Obsługi Klienta - do zespołu dołączyła Monika Gozdór (Client Partner), wcześniej związana z wydawnictwami Agora oraz Prószyński i S-ka SA.
Istotna zmiana dotyczy również cennika reklam magazynu "Dlaczego" - zmniejszeniu o ponad 20% uległy ceny wszystkich okładek. Obecnie IV okładka kosztuje 45 000 zł, a II - 39 000 zł. "Biorąc pod uwagę średni nakład tytułu - 76 381 egz. (ZKDP: maj 2003 - maj 2004) - stanowi to doskonałą proporcję nakładu do ceny" - powiedział Tomasz Czerniejewski, Dyrektor Reklamy i Rozwoju Sprzedaży.
Platforma Mediowa Point Group oprócz działalności wydawniczej posiada w swoich strukturach agencję marketingu bezpośredniego BTL Point Group oraz agencję marketingu interaktywnego Online Point Group.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w "Dlaczego"