Zmiany w Discovery Media Polska
Dział sprzedaży czasu antenowego Discovery Media Polska poinformował o zasadniczych zmianach w strukturze firmy.
Za całość działań związanych ze sprzedażą czasu antenowego kanałów telewizyjnych na rynku polskim, węgierskim i rumuńskim odpowiedzialna jest Dorota Żurkowska –Bytner, Regional Ad Sales Director, Discovery Networks Poland.
Bartek Głowczyński, Ad Sales Manager przejmie obowiązki związane z koordynacją działań oraz sprzedażą kanałów Discovery Channel, Animal Planet oraz Cartoon Network w Polsce.
Sylwia Korycka, Account Manager oraz Anna Tomaszewska, Ad Sales Account Executive odpowiadać będą za sprzedaż czasu antenowego Discovery Channel oraz Animal Planet na polskim rynku.
Akcje specjalne oraz działania związane ze sponsoringiem w Polsce koordynowane będą przez Magdalenę Wojtczak-Prokopowicz, Integrated Advertising and Sponsorship Manager. Do jej zadań należeć będzie także wspieranie w zakresie działań oraz projektów niestandardowych agencji sprzedających czas reklamowy na Discovery Channel na rynku rumuńskim oraz węgierskim.
Marcin Łukasiewicz, Accounts Manager odpowiadał będzie za sprzedaż czasu antenowego kanału Cartoon Network.
„Zmiany w strukturze Discovery Media Polska odzwierciedlają szybki rozwój firmy, nie tylko na rynku polskim, lecz również na Węgrzech i w Rumunii. Wierzymy, że przyczynią się one do jeszcze wyższej jakości oferowanych przez nas usług oraz do poszerzenia portfolio reklamodawców” – powiedziała Dorota Żurkowska – Bytner, Regional Ad Sales Director, Discovery Networks Poland.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w Discovery Media Polska