Zmiany w CKM
Nowy Dyrektor miesięcznika CKM
Od 15 lipca 2002 stanowisko Dyrektora Reklamy JMG Magazine Publishing Company (wydawcy magazynu CKM) obejmie Jolanta Kurek.
Jola Kurek wraca do JMG z G+J gdzie przez ostatnie miesiące odpowiedzialna była za grupę tytułów "Focus", "Moje Gotowanie" i "Moje Mieszkanie", ze szczególnym uwzględnieniem miesięcznika "Focus".
Pracując poprzednio dla JMG Jola Kurek od początku związana była z magazynem "CKM" (odpowiadając min. za jego wprowadzenie na rynek) .
Głównym zadaniem Joli Kurek jako nowego Dyrektora Działu Reklamy "CKM" będzie zwiększenie sprzedaży reklam w magazynie oraz umacnianie jego wizerunku wśród klientów. Jola Kurek zastąpi na stanowisku Dyrektora Reklamy Agatę Materkowską.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w CKM