Zmiany w cenniku Radia PiN
Od 1 maja ulega zmianie cennik emisji spotów radiowych na antenie Radia PiN.
Zmiana cen dotyczy wszystkich zleceń, które będą wystawiane począwszy od 2 maja 2007 roku. Zlecenia wystawione i podpisane do 30 kwietnia 2007 roku włącznie będą skalkulowane w oparciu o obowiązujący w tej chwili cennik.
„Dostosowujemy nasz cennik do zmieniającej się sytuacji na rynku”. Chodzi głównie o podwyżki cenników w innych mediach jak również o docenienie jakości naszej grupy docelowej” - powiedział Dariusz Grzywaczewski, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży Radia PiN.
Zmiana cennika emisji reklam ma charakter korekty cen w wybranych pasmach godzinowych, głównie w pasmach porannego i popołudniowego szczytu. Średni wzrost cen wynosi 5,87%. Wartość cennikowa najdroższego pasma reklamowego w stacji po tej korekcie wynosi 640 zł netto i dotyczy pasma między godz. 7.00 a 10.00 rano oraz między godziną 16.00 a 19.00. W nowym cenniku 30-sekundowy spot między godz. 10.00-13.00 wynosi 580 zł), 13.00-16.00 (450 zł), 19.00-20.00 (450 zł).
Przedział czasowy | Poniedziałek – Piątek (30’’) |
07:00 – 10:00 | 640,00 zł |
10:00 – 13:00 | 580,00 zł |
13:00 – 16:00 | 450,00 zł |
16:00 – 19:00 | 640,00 zł |
19:00 – 20:00 | 450,00 zł |
20:00 – 22:00 | 250,00 zł |
22:00 – 06:00 | 100,00 zł |
06:00 – 07:00 | 300,00 zł |
Zmiany cen objęły pasma w dni powszednie. W weekendy ceny nie uległy zmianie.
Przedział czasowy | Sobota - Niedziela (30’’) | |
07:00 – 09:00 | 100,00 zł | |
09:00 – 16:00 | 220,00 zł | |
16:00 – 22:00 | 250,00 zł | |
22:00 – 07:00 | 100,00 zł |
Dołącz do dyskusji: Zmiany w cenniku Radia PiN