Zmiany w ASP
Zmiany w Dziale Promocji i Dziale Sprzedaży magazynów Axel Springer Polska
Tomasz Waligóra, dotychczasowy Brand Manager tytułów komputerowych w Axel Springer Polska, będzie odpowiadał za marketing oraz za sprzedaż powierzchni reklamowej pism komputerowych. Stanowisko Sales & Marketing Managera tytułów komputerowych jest nowym stanowiskiem w strukturach wydawnictwa.
Tomasz Waligóra ma 31 lat, jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, o specjalizacji Inwestycje i Nieruchomości. Ma sześcioletnie doświadczenie w pracy w Agencji Reklamowej GP&D z Poznania. W Axel Springer Polska pracuje od 1 marca 2004 roku.
Jednocześnie Marcin Łukiewicz, dotychczasowy asystent segmentu komputerowego i motoryzacyjnego w Dziale Promocji awansował na stanowisko Junior Brand Managera tytułów komputerowych. Będzie ściśle współpracował z Tomaszem Waligórą. Marcin Łukiewicz pracuje w Axel Springer Polska od 1 sierpnia 2000 roku.
Dyrektorem Działu Promocji magazynów w Axel Springer Polska jest Agnieszka Kamola, natomiast Dyrektorem Działu Sprzedaży tytułów komputerowych Maciej Kutak.
Segment komputerowy Axel Springer Polska tworzą: dwutygodnik Komputer
ŚWIAT (lider na rynku czasopism komputerowych) oraz miesięczniki GRY i
PLAY, dwumiesięcznik Ekspert, kwartalnik Twój Niezbędnik oraz
różnorodne wydania specjalne: GRY Extra, Dobra Gra, Biblioteczka
Komputer ŚWIATa, Encyklopedia PLAYa.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w ASP