SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmiany u wydawcy "Harvard Business Review Polska"

Firma Canadian International Management Institute (CIMI), wydawcapolskiej edycji miesięcznika "Harvard Business Review Polska",utworzyła stanowisko wiceprezesa ds. sprzedaży, które objął MarekWochna. Spółka ma także nowego dyrektora biura reklamy, którymzostała Beata Miciałkiewicz.

Marek Wochna jako wiceprezes ds. sprzedaży od 1 sierpnia br.odpowiada za rozwój i prowadzenie projektów strategicznych, w tymza relacje z kluczowymi partnerami biznesowymi. Dotychczas Wochnapracował na stanowisku dyrektora strategicznego i sprzedaży domumediowego Easymedia, a wcześniej kierował m. in. sprzedażą reklam wTVN i TVN 24.

W związku z utworzeniem stanowiska wiceprezesa ds. sprzedaży wstrukturze CIMI zlikwidowano funkcję dyrektora ds. rozwoju, asprawujący ją Paweł Rubiej rozstał się z wydawnictwem. Marka Wochnęw zagadnieniach dotyczących rozwoju firmy wspierać będzie jeszczejedna nowa osoba, ale wydawnictwo na razie nie ujawnia jejnazwiska.

Beata Miciałkiewicz na stanowisku dyrektora biura reklamy CIMIzastąpiła Andrzeja Karwowskiego, który zakończył pracę w firmie.Miciałkiewicz wcześniej kierowała biurem reklamy miesięcznika"Brief". Z biura reklamy CIMI odeszła także jego wiceszefowa DorotaBurzec. Na razie nie ma planów, aby zatrudnić nową osobę na jejmiejsce.

- Zmiany struktury są związane z dynamicznym rozwojemorganizacji we wszystkich obszarach prowadzonej działalności -tłumaczy Andrzej Jacaszek, wydawca "Harvard Business ReviewPolska".

Dołącz do dyskusji: Zmiany u wydawcy "Harvard Business Review Polska"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl