SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Złote Spinacze 2006 rozstrzygnięte

21 listopada, podczas gali finałowej ogłoszono wyniki czwartej edycji konkursu Złote Spinacze.

Najwięcej statuetek otrzymała agencja Twenty Four Seven PR, do której trafiły dwa Złote Spinacze w kategoriach: Komunikacja wewnętrzna i Corporal Social Responsibility.

O Złote Spinacze walczyło w tegorocznej edycji 61 projektów, zgłoszonych przez 31 instytucji, w tym 19 podmiotów spoza Związku Firm Public Relations (agencji PR, departamentów PR firm i instytucji). Wśród nominowanych znalazły się 23 kampanie.

W tym roku do kategorii Komunikacja antykryzysowa i kryzysowa nie zgłoszono żadnego projektu. Do zwycięzców trafiło 8 statuetek. Pełna lista nagrodzonych wraz z opisami:

KATEGORIA 1: PR KORPORACYJNY
Pepsi Fest, ComPress
Agencja ComPress przygotowała dla Pepsi kampanię promocji opartą o platformę komunikacyjną związaną z piłką nożną. W ramach światowej akcji współpracy z największymi gwiazdami footballu do udziału w kampanii zaproszono m.in. Euzebiusza Smolarka.

KATEGORIA 2: PR PRODUKTU
Meteowrażliwi – Ogólnopolski Program Edukacyjny, Sigma International
Kampania miała na celu udzielenie wsparcia komunikacyjnego wprowadzeniu na rynek preparatu Meteo pomocnego w leczeniu objawów wrażliwości na zmiany pogodowe. Efektem kampanii był widoczny oddźwięk medialny i wzmożone zainteresowanie produktem wśród konsumentów.

KATEGORIA 3: KAMPANIA EDUKACYJNA
Zróbmy dobry klimat, WWF Polska
Głównym założeniem kampanii było zachęcenie Polaków do bardziej efektywnego wykorzystania energii elektrycznej, w celu zmniejszenia emisji CO2 i ograniczenia negatywnego wpływu na zmiany klimatu.

KATEGORIA 5: PUBLIC AFFAIRS&LOBBYING
Łódzkie lofty – pierwsze w Polsce, Telma Group Communications
Projekt "Łódzkie lofty" to rewitalizacja jednego z najstarszych i największych kompleksów pofabrycznych w Łodzi oraz jego adaptacja na cele mieszkaniowe. Jednocześnie jest to próba przywrócenia życia jednej z najstarszych dzielnic Łodzi - zabytkowego Księżego Młyna.

KATEGORIA 6: KAMPANIA SPOŁECZNA
Przepustka do życia, UNICEF
To pierwsza w Polsce kampania informacyjno – fundraisingowa z udziałem Ambasadora Dobrej Woli, której celem było zwiększenie świadomości społeczeństwa na temat problemów dzieci w krajach rozwijających się, ze szczególnym uwzględnieniem wysokiej śmiertelności spowodowanej brakiem szczepionek. Przy okazji akcji zbierano fundusze na program szczepień dzieci przeciwko odrze w Sierra Leone.

KATEGORIA 7: KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA
Usuwamy niebezpieczniki!, Twenty Four Seven PR
"Usuwamy niebezpieczniki" to wewnętrzna kampania informacyjna realizowana na rzecz Arcelor Huty Warszawa, dotycząca przestrzegania standardów bezpieczeństwa pracy (kodeks pracy, regulamin huty, programy szkoleń) i przeciwpożarowych. Dodatkowo towarzyszyły jej akcje związane z profilaktyką zdrowia i bezpieczeństwem na drogach.

KATEGORIA 8: EVENT
Smok z 650 tysięcy kapsli Tymbark, Grupa Eskadra
Marka Tymbark była jednym z głównych sponsorów III Krakowskiego Festiwalu Recyklingu, odbywającego się w dniach 20-22 maja 2005 na krakowskich Błoniach. Wydarzenie, o charakterze widowiskowo-kulturalno-rozrywkowym, ma na celu promocję segregowania odpadów i zbiórki surowców. Dzięki współpracy organizatorów Festiwalu (Urzędu Miasta Krakowa) ze sponsorem, zbudowano gigantycznego smoka z kapsli z soków TYMBARK.

KATEGORIA 9: CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY
Nie nowotworom u dzieci!, Twenty Four Seven PR
Program "Nie nowotworom u dzieci" to wieloletni, ogólnopolski projekt mający na celu profilaktykę nowotworową u dzieci, w tym w szczególności: szkolenie lekarzy POZ we wczesnym rozpoznawaniu nowotworów u dzieci, prowadzenie ultrasonograficznych badań przesiewowych u dzieci w wieku 9-24 miesięcy z wykorzystaniem specjalistycznego ambulansu oraz prowadzenie zbiórki krwi z wykorzystaniem ambulansu.

Dołącz do dyskusji: Złote Spinacze 2006 rozstrzygnięte

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl