Złota Strzała - rozstrzygnięcie konkursu
Wydawca branżowego dwutygodnika "Media i Marketing Polska" zamknął 8. edycję Konkursu Marketingu Bezpośredniego "Złota Strzała"
Ośmioosobowe jury nie przyznało Grand Prix, przyznało natomiast osiem Złotych Strzał.
Otrzymały je firmy: 1. Tequila/Polska, za: "List z Londynu" (przesyłka bezpośrednia BtoC) dla: Kompania Piwowarska SA
2. Eskadra BTL, za: "MMS w porzo yes!" (przesyłka bezpośrednia BtoB) dla: PTK Centertel
3. Afekt Agencja Reklamowa, za: "Brzechwa dla całej rodziny" (promocja sprzedaży BtoC) dla: Danone
4. GPD Agencja Reklamowa, za: "Mocne punkty Wavin" (promocja sprzedaży BtoB) dla: Wawin Metalplast Buk
5. Euro RSCG Marketing House, za: "W barwach ICI" (program lojalnościowy BtoB) dla: ICI Paints Pilawa
6. Webtel, za: Wpadka.pl (multimedia) dla: Gedeon Richter Ltd.
7. Fotografia Reklamowa, za: "Katalog kuchni" (projekt graficzny) dla: Black Red White SA
8. Peppermint, za: "Gwiazdy świecą nocą" (kampania) dla: Škoda Auto Poland.
Przyznano tez 9 równorzędnych wyróżnień. Otrzymały je firmy:
1. TBWAData Solutions, za: "Citroen Jumper" (przesyłka bezpośrednia BtoB) dla: Citroen Polska
2. OgilvyOne, za: "Kino - mailing bezpośredni do pełnoletnich konsumentów Pall Mall" (przesyłka bezpośrednia BtoC) dla: British American Tobacco Polska
3. Sales Link, za: "Algida - kolorki na jęzorki" (promocja sprzedaży BtoC) dla: Unilever Polska
4. Euro RSCG Marketing House, za: "Program CRM Ty i twój dom" (program lojalnościowy BtoC) dla: Unilever Polska
5. TequilaPolska, za: "Tyski magic disc" (projekt graficzny) dla: Kompania Piwowarska SA
6. Polymus, za: "Piwo w dechę" (projekt graficzny) dla: Kujawiak
7. GSZ Studio, za: "Wolf Immobilien Polen" (projekt graficzny) dla: Wolf Immobilien Polen
8. Image Art, za: "Kichaj na ksero" (kampania) dla: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Na konkurs nadesłano 87 prac z 36 firm. Jury stanowili branżowi profesjonaliści, specjalizujący się w różnych technikach marketingowych:
Hanna Bielawska-Koc, dyr. marketingu, Gallaher Polska;
Andrzej Chmiel, dyr. marketingu, PepsiCo;
Olgierd Cygan, prezes zarządu, Digital One;
Tomasz Grzybowski, dyr. działu klienta, Tequila Polska i dyr. zarządzający oddziału warszawskiego;
Dominika Kraśko, dyr. marketingu, Goodyer Dunlop Tires Polska;
Piotr Mularewicz, dyr. generalny, Peppermint;
Maciej Wielkopolan, prezes zarządu, CTM-Centrum Telemarketingowe;
Mateusz Zmyślony, dyr. kreatywny, Eskadra BTL.
Dołącz do dyskusji: Złota Strzała - rozstrzygnięcie konkursu