SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ministerstwo Zdrowia, Carlsberg Polska i T-Mobile z nagrodami Biura Reklamy TVP

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej po raz szósty wyróżniło najlepsze kreacje reklamowe w konkursie Złota Mowa Reklamowa.

Biuro Reklamy TVP wyróżniło kampanie, które "współtworzą najwyższe standardy w zakresie komunikacji językowej w przekazach handlowych, a także odgrywają istotną rolę społeczną i kulturalną".

Złota Mowa Reklamowa - laureaci

W kategorii „Odpowiedzialność społeczna” nagrodę otrzymało Ministerstwo Zdrowia za kampanię „Depresja. Rozumiesz – pomagasz”, pod hasłem „Naucz się mówić – wyleczdepresje.pl”.

W uzasadnieniu stwierdzono, że kampania "szeroko komunikując ważny problem zdrowotny i społeczny, w ciekawej formie, przejmująco podkreśla wagę słów w relacjach z osobami cierpiącymi na depresję"  

Carlsberg Polska z kampanią marki Kasztelan został nagrodzony w kategorii „Kreatywność językowa”. Doceniono tu umiejętność błyskotliwego wykorzystania walorów polszczyzny w kreacji hasła „Racz waść wpaść”, a także zabawnego połączenia kultury współczesnej z tradycjami szlacheckimi.

"Nie bez znaczenia jest także tempo reakcji na zmiany otaczającej rzeczywistości i błyskawiczne dostosowanie spotów do sytuacji covidowej, w której „Imprezy odwołano” - uzasadnia Biuro Reklamy TVP.

Tytuł zwycięzcy w kategorii „Reklamowy tekst roku” przypadł firmie T-Mobile. Jak wyjaśnia kapituła konkursu, reklamodawca " poprzez formę i wielokrotność użycia spopularyzowała slogan „Ma to sens” – w tym właśnie szyku – wykorzystywany poza obszarem reklamowym, w różnych potocznych kontekstach i stylistykach komunikacyjnych".

Nagrodzone hasło było elementem kampanii „Bez nonsensów”.

 - Już po raz szósty nagradzamy tych reklamodawców, którzy najpełniej wykorzystują moc, piękno i specyfikę polszczyzny w przekazie reklamowym. Od lat walczymy o czystość języka polskiego w komunikatach reklamowych. Projekt Złota Mowa Reklamowa ma udowadniać, że kreatywność wyrażana językiem polskim może być tym, co pozytywnie wyróżnia markę. Złota Mowa Reklamowa to wyraz idei, że słowa mają ogromną moc w budowaniu relacji kulturalnych, społecznych i ekonomicznych. W tym roku z blisko pięciu tysięcy nowych kreacji wybraliśmy trzy wzorcowe. Wszystkim nagrodzonym gratuluję - komentuje Ewelina Czuba, dyrektor Biura Reklamy TVP.

Dołącz do dyskusji: Ministerstwo Zdrowia, Carlsberg Polska i T-Mobile z nagrodami Biura Reklamy TVP

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
George
Jak już coś TVP wymyśli to się chce srać
odpowiedź