Zimowa kampania wizerunkowa marki Paola
Pierwszego lutego rozpoczęła się czterotygodniowa kampania telewizyjna marki Paola, która została przygotowana przez agencję Schulz.
Kampania jest kierowana do kobiet 25-49 lat, zamieszkujących miasta.
- Już kolejny sezon konsekwentnie budujemy tradycyjny wizerunek marki Paola – stąd obecność w naszych spotach babci Paoli- niewątpliwego eksperta w domowych syropach – uosobienia prawdziwej babci, ciepłej strażniczki domowego ogniska - mówi Izabela Głodek, group brand manager w Hoop Polska.
Film reklamowy stworzony przy użyciu klasycznej animacji został wyprodukowany w Bielsku Białej . Do realizacji projektu zaproszono współautorów wielu amerykańskich produkcji m.in. Tom&Jerry, Spiderman czy Tarzan, którzy połączyli siły z R.D.F. Studio.
Spot telewizyjny zostanie wyemitowany w stacjach TVP 1, TVP 2, TVN, TVN24, TVN Style, TVN7, Polsat, Polsat Cafe.
Wsparciem reklamowym są działania BTL – degustacje przeprowadzane we wszystkich największych sieciach handlowych oraz materiały POS.
Za planowanie i zakup mediów dla kampanii odpowiada dom mediowy MindShare Polska.
Dołącz do dyskusji: Zimowa kampania wizerunkowa marki Paola