„Zimny impuls” w nowej kampanii Lecha (wideo)
Pod hasłem „Zimny impuls” ruszyła kampania reklamowa piwa Lech (Kompania Piwowarska). Akcję przygotowały firmy McCann Erickson, Papaya Films, Gimmick, Artegence i Starcom.
W nowej reklamie Lecha piwo tej marki staje się impulsem do rozpoczęcia zabawy, do której spontanicznie przyłączają się przypadkowi przechodnie. – Taki przekaz podkreśla, że zimny Lech jest piwem dla młodych, optymistycznie nastawionych do życia mężczyzn, którzy szukają nowych wrażeń i pragną aktywnie spędzać czas – opisuje Tomasz Kanton, brand PR manager w Kompanii Piwowarskiej.
Lech Premium w butelkach z pionowym logo
30-sekundowy spot wykorzystywany w akcji został nakręcony w lutym w Argentynie. Reklamę wyreżyserował Frederik Callinggard, a jej tło muzyczne stanowi piosenka „Colours” amerykańskiego zespołu GroupLove.
Kampania od 26 kwietnia jest prowadzona w telewizji, internecie i kinach, a w kolejnym etapie obejmie m.in. eventy i działania public relations. Akcję – zaplanowaną na kilka miesięcy – przygotowały agencja reklamowa McCann Erickson (koncepcja i nadzór kreatywny nad produkcją), dom produkcyjny Papaya Films (koordynacja realizacji spotu), duńskie studio Gimmick (postprodukcja), agencja interaktywna Artegence (działania w internecie), dom mediowy Starcom (planowanie i zakup mediów) oraz agencja Q&A Consulting (działania PR).
Dołącz do dyskusji: „Zimny impuls” w nowej kampanii Lecha (wideo)