Zilola reklamowana jako „źródło ukojenia podczas alergii” (wideo)
Trwa kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży preparatu przeciw alergii Zilola (produkowanego przez Gedeon Richter). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Zilola - źródło ukojenia podczas alergii”, w efekcie wygranego przetargu przygotowała agencja Faster & Better (należąca do OS3 Group).
Kampania jest prowadzona w telewizji, internecie i punktach sprzedaży. Ruszyła z początkiem kwietnia, potrwa do sierpnia.
Strategię i kreację reklam przygotowała agencja Faster & Better, która wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową marki Zilola. Nie podano, które inne agencje brały w nim udział ani na jak długo podpisano umowę ze zwycięską.
Faster & Better odpowiada też za komunikację kilkunastu innych produktów Gedeon Richter. Współpracuje z koncernem od ponad trzech lat.
Dołącz do dyskusji: Zilola reklamowana jako „źródło ukojenia podczas alergii” (wideo)