SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zewnętrzne projekty internetowe Interia.pl

Witryna i sklep internetowy NOMI to w ciągu ostatnich kilku miesięcy druga z większych, kompleksowych i prowadzonych samodzielnie przez INTERIA.PL realizacji dla klientów zewnętrznych

Zewnętrzne projekty internetowe INTERIA.PL

INTERIA.PL opracowała i wyprodukowała nowy serwis internetowy NOMI, spełniający funkcje poprzedniej wersji oraz rozbudowany o nową funkcjonalność. Witryna została wzbogacona m.in. o mechanizmy informatyczne sklepu internetowego.

Trzon serwisu stanowi w pełni zintegrowany z witryną sklep internetowy. Mechanizmy sklepu umożliwiają NOMI prezentację szczegółowych informacji o towarach, klasyfikację sprzedawanych produktów w obrębie ustalonych kategorii i ich sortowanie. Klienci sklepu mają możliwość przeglądania wszystkich towarów i poszukiwania z pomocą wyszukiwarki tych, które ich interesują oraz złożenia zamówienia na towary wybrane przez nich do koszyka.

- Współpraca z INTERIA.PL przy tworzeniu nowej wersji witryny WWW była dla nas "bezbolesna" i nieabsorbująca - komentuje Sylwia Pyśkiewicz, Director of Marketing w NOMI S.A. - Oznaki zainteresowania i zamówienia na produkty z towarzyszącego witrynie sklepu internetowego nadchodzą z całego świata. Użytkownicy piszą, żeby pochwalić stronę i wyrażają własne sugestie jej ulepszenia. Dzięki wsparciu INTERIA.PL najciekawsze pomysły i propozycje wcielamy w życie, bo chodzi przecież o to, aby witryna służyła naszym klientom!

Serwis NOMI zawiera informacje o firmie oraz dane teleadresowe wraz z formularzem kontaktowym, informacje o sklepach w całej Polsce wraz ich adresami i godzinami otwarcia, sekcje porad, najczęściej zadawanych pytań i rekrutacji, elektroniczną wersję gazetki promocyjnej NOMI oraz tapety i wygaszacze ekranu. Interaktywna część serwisu to m.in. forum dyskusyjne, ale także możliwości kontaktu z firmą na wiele sposobów: przesłania opinii o serwisie i sklepie, subskrybowania informacji o zmianach w serwisie i akcjach promocyjnych, wysłania zapytania do eksperta NOMI, itp.

- O pozytywnej ocenie projektu i wykonania nowej strony WWW przesądzają rosnące wskaźniki interakcji z witryną - podsumowuje Jadwiga Dominek, szefowa PR NOMI. - Wzrasta zarówno liczba samych odwiedzających, liczba opinii na temat strony, liczba zapytań dotyczących serwisu, porad dla majsterkowiczów oraz konkretnych produktów, jak również poszerza się zakres odbiorców. Witrynę WWW wykorzystują również osoby pragnące rozpocząć pracę w NOMI i producenci prezentujący swoją ofertę.

Serwis NOMI powstał w oparciu o technologie wizualizujące treści zgromadzone w bazach danych: PHP i MySQL. Dzięki temu możliwe było stworzenie mechanizmów dających pracownikom i współpracownikom NOMI możliwość zdalnej aktualizacji zawartości witryny poprzez system formatek dostępnych z poziomu przeglądarki internetowej. Możliwości te obejmują wprowadzanie i usuwanie informacji w obrębie serwisu, określanie sposobów ich formatowania, zarządzanie sposobem ekspozycji oraz dodawanie nowych działów.

Witryna i sklep internetowy NOMI to w ciągu ostatnich kilku miesięcy druga z większych, kompleksowych i prowadzonych samodzielnie przez INTERIA.PL realizacji dla klientów zewnętrznych. W maju br. dział produkcji portalu zakończył tworzenie witryny Gatta (http://www.gatta.pl/), stworzonej dla firmy Ferax, jednego z największych w Europie producentów rajstop.

Dołącz do dyskusji: Zewnętrzne projekty internetowe Interia.pl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl