ZenithOptimedia Group zaczyna reklamować Huawei
Przetarg na planowanie i zakup mediów dla Huawei w Polsce wygrał dom mediowy ZenithOptimedia Group. Pierwszą realizowaną przez niego akcją jest kampania telefonu Huawei Ascend P6.
ZenithOptimedia Group będzie zajmować się dla Huawei na polskim rynku nie tylko planowaniem i zakupem wszelkiego typu mediów, lecz także przygotowywaniem reklam internetowych. Firmy nie informują, na jak długo podpisały umowę ani które inne domy mediowe brały udział w przetargu wygranym przez ZOG.
W pierwszej kampanii Huawei przygotowanej przez ZenithOptimedia Group reklamowany jest smartfon Huawei Ascend P6, wprowadzony na rynek w wakacje (przeczytaj o nim więcej). Reklamy podkreślają, że telefon ten jest bardzo cienki i posiada 8-megapikselowy aparat fotograficzny.
Akcja jest prowadzona w internecie (m.in. w portalach horyzontalnych i serwisach społecznościowych) oraz na outdoorze (nośniki w 8 największych miastach). ZenithOptimedia Group odpowiada zarówno za planowanie i zakup mediów, jak i kreację na potrzeby tej kampanii.
Dołącz do dyskusji: ZenithOptimedia Group zaczyna reklamować Huawei