SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zdrowe zalety orzechów Felix promowane na kanałach VoD i na YouTube

Ruszyła kampania należącej do Intersnack marki Felix. Za realizację kampanii odpowiadają PZL, Vizeum, Faceaddicted oraz Amnet Polska.

Kampania podkreśla zdrowe zalety produktów Felix. W serii czterech spotów, orzeszki pokazane są jako są źródło białka, cynku, witaminy B3 oraz magnezu.

Kampania realizowana jest w modelu programmatic na głównych kanałach VOD oraz na YouTube. Działania wspierają aktywności w social media.

Za realizację spotów wykorzystanych w kampanii odpowiada agencja PZL. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Vizeum, a za rozwiązania z zakresu programmatic odpowiada Amnet Polska (Dentsu Aegis Network Polska). Faceaddicted odpowiada za wsparcie kampanii w social media.

Dołącz do dyskusji: Zdrowe zalety orzechów Felix promowane na kanałach VoD i na YouTube

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl