Zbigniew Wysocki: z BBDO Warszawa do PZL
Zbigniew Wysocki dołączył do działu strategii w agencji reklamowej PZL. Wcześniej pracował m.in. w agencjach BBDO Warszawa i JWT oraz firmach badawczych Ipsos i PBS/DGA.
W PZL Wysocki objął funkcję senior strategic plannera. Odpowiada za obsługę strategiczną klientów agencji.
Wysocki to kolejna w ostatnim czasie osoba dołączająca do zespołu PZL - w styczniu br. funkcję art directora w agencji objęła Agnieszka Żylińska-Rękas.
Poprzednio przez prawie sześć lat Zbigniew Wysocki pracował jako senior planner w agencji BBDO Warszawa, a przez ostatnie trzy lata pełnił też funkcję head of planning w należącej do Grupy DDBO agencji interaktywnej Proximity Poland. Przedtem przez 2,5 roku był strategic plannerem w JWT Warszawa.
Wcześniej Wysocki pracował w kilku firmach badawczych (m.in. jako analityk w PBS/DGA) oraz niemieckiej agencji marketingowej Webstars Online Solutions. Z branżą badań i marketingu jest związany od ponad 15 lat.
Jest absolwentem Wydziału Ekonomii na Uniwersytecie Gdańskim, ukończył również kilka studiów podyplomowych: program menedżerski w Rouen School of Management, Wydział Mediów na Uniwersytecie Siegen, Szkołę Strategii Marki oraz program strategiczny w Miami Ad School.
Dołącz do dyskusji: Zbigniew Wysocki: z BBDO Warszawa do PZL