“Zawsze wielkie przeboje!”. Rusza kampania Radia ZET Gold (wideo)
W poniedziałek 23 września br. rusza pierwsza kampania reklamowa Radia ZET Gold, rozgłośni nadającej od lipca br. Działania prowadzone będą pod hasłem „Zawsze wielkie przeboje!”.
Kampania telewizyjna podkreśla muzyczny charakter sieci i jej liner - „Zawsze wielkie przeboje!”. W warstwie graficznej wykorzystano efekt kalejdoskopu, nawiązując do stylistyki lat 70., 80., i 90. oraz kolorowego klimatu tamtych czasów.
W spotach pojawią się reprezentatywne dla Radia ZET Gold przeboje, m.in. „Yes Sir, I Can Boogie” Baccary, „Zegarmistrz światła” Tadeusza Woźniaka, czy „Felicita” Al Bano & Rominy Power.
Reklamy stacji emitowane będą w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych, prasie, internecie, sieci kin Multikino i autobusach komunikacji miejskiej. W kampanii wykorzystane zostaną również siatki wielkoformatowe w wybranych miastach, w których nadaje Radio ZET Gold.
Za kreację kampanii odpowiadała agencja Open. Media zaplanował dom mediowy ZenithOptimedia.
Radio ZET Gold nadaje od 1 lipca br. w miejsce zlikwidowanej Planety FM. Rozgłośnia gra przeboje z ostatnich dekad i kierowana jest do dojrzałych słuchaczy (więcej na ten temat).
Konkurencyjna rozgłośnia Radio Złote Przeboje ze swoją kampanią wizerunkową ruszyła z początkiem września br. W akcji bierze udział Robert Janowski, a obejmuje ona telewizję, kina, internet i outdoor (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: “Zawsze wielkie przeboje!”. Rusza kampania Radia ZET Gold (wideo)