Zarząd nc+ w reklamach „bardzo przeprasza” abonentów. „Można wycofać wypowiedzenie”
W piątkowych wydaniach najważniejszych gazet ukazały się reklamy nc+, w których zarząd firmy przeprasza klientów za ostatnie zamieszanie i proponuje nowe rozwiązania w swojej ofercie. Dodaje też, że złożone już wypowiedzienia umów można wycofać do końca maja.
Całostronicowe ogłoszenia nc+ znalazły się na początkowych stronach „Rzeczpospolitej”, „Gazety Wyborczej” i „Dziennika Gazety Prawnej”. Zarząd firmy zwraca się w nich do klientów: „Tworząc nową platformę nc+ chcieliśmy dostarczyć Wam i Waszym bliskim rozrywkę na najwyższym poziomie. Zakładaliśmy, że nasza nowa oferta oraz możliwie szybki dostęp do poszerzonych pakietów nc+ najlepiej odpowiedzą na potrzeby naszych klientów”.
„Reakcja wielu z Państwa uświadomiła nam, że nasze założenia były błędne i rozminęły się z Waszymi oczekiwaniami. Bardzo przepraszamy” - pisze zarząd nc+.
>>> nc+ zmienia ofertę: pakiet Ekstraklasa, ceny od 39 do 119 zł
Następnie wyliczane są wprowadzone ostatnio do oferty rozwiązania, z których mogą skorzystać niezadowoleni abonenci. nc+ rezygnuje z automatycznej migracji abonentów n i Cyfry+, którzy w odpowednim czasie nie wypowiedzą dotychczasowych umów (abonenci n, którzy dostali już informujące o tym listy, zgłosili to do UOKiK-u, który ocenia, że zarzuty klientów są mocne - przeczytaj więcej). „Rezygnujemy z procesu automatycznego przejścia do nc+. Każdy Klient ma czas do końca trwania obecnej umowy na podjęcie decyzji o wyborze docelowego pakietu” - informuje zarząd nc+.
Kierownictwo platformy zachęca niezadowolonych klientów do przemyślenia swojej decyzji o rozwiązaniu umów. „Wszyscy Klienci, którzy podjęli decyzję o rezygnacji w marcu lub kwietniu 2013 r., mogą wycofać swoje wypowiedzienia do końca maja 2013 r. i skorzystać ze zmian w ofercie nc+” - zaznacza zarząd nc+. „Wszystkie Wasze wypowiedzi i komentarze są dla nas niezmiernie ważne. Dzięki nim wiemy, że nasza platforma nie jest Wam obojętna” - kończy swoje ogłoszenie zarząd firmy.
Dołącz do dyskusji: Zarząd nc+ w reklamach „bardzo przeprasza” abonentów. „Można wycofać wypowiedzenie”