„Zapytaj adwokata” w kampanii Naczelnej Rady Adwokackiej
Naczelna Rada Adwokacka zaczęła kampanię edukacyjną pod hasłem „Zapytaj adwokata” podkreślającą dostępność i znaczenie usług prawnych. Akcję przygotowała agencja Albedo Marketing.
Akcja wynika z faktu, że tylko 8 proc. Polaków korzysta z porad prawnych przed podjęciem ważnej decyzji majątkowej, np. kupnem mieszkania czy samochodu. - Z badań wynika, że Polacy zwracają się po pomoc do adwokatów, gdy dotknęły ich już skutki błędnych decyzji, wynikających z niezrozumienia zapisów umowy. Nie stosują zasady „lepiej zapobiegać niż leczyć”. Chcemy to zmienić, uświadamiając społeczeństwu, że dostęp do porady prawnej jest łatwy i o wiele bardziej ekonomiczny, niż to się powszechnie wydaje - mówi koordynatorka kampanii, adwokat Anisa Gnacikowska z komisji wizerunku zewnętrznego i ochrony prawnej przy Naczelnej Radzie Adwokackiej.
Kampania jest skierowana do osób w wieku od 25 do 65 lat, które nie spełniają kryteriów nieodpłatnej pomocy prawnej
Działania reklamowe zaczęły się 4 kwietnia i potrwają do końca maja br. Obejmują radio (Radio ZET), prasę („Tygodnik Powszechny”, „Newsweek Polska”, „Metro”, „W Sieci”, „Super Express”), internet (reklamy i strona Zapytajadwokata.pl z podstawowymi informacjami prawnymi i wyszukiwarką adwokatów), outdoor (billboardy i plakaty w średnich i dużych miastach) oraz sądy i kancelarie prawne (ulotki i plakaty).
Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja Albedo Marketing.
Dołącz do dyskusji: „Zapytaj adwokata” w kampanii Naczelnej Rady Adwokackiej