zapakuj.to pozyskał 9 mln zł na dalszą międzynarodową ekspansje
Polski startup zapakuj.to, za granicą znany pod marką Packhelp, pozyskał od europejskich funduszy 9 mln zł w drugiej rundzie finansowania seed. Pozyskane środki mają pozwolić na dalszą międzynarodową ekspansję oraz rozwój kreatora do projektowania i zamawiania opakowań.
zapakuj.to umożliwia swoim klientom projektowanie i zamawianie opakowań z własnym nadrukiem. Dzięki kreatorowi online, stworzenie własnego opakowania zajmuje kilka minut. Minimalny wolumen zamówienia to 30 sztuk, a termin realizacji wynosi 14 dni. Jednocześnie z kreatora zapakuj.to może skorzystać każdy, bez znajomości pojęć z poligrafii, czy umiejętności projektowania graficznego.
zapakuj.to ma obecnie ponad 5000 klientów z 29 krajów Europy. Z rozwiązań polskiego startupu korzystają zarówno małe firmy, jak i globalne korporacje.
Rok temu, w pierwszej rundzie finansowania prowadzonej przez Kogito Ventures, spółka zebrała 1,5 mln zł. Kolejna runda seed w kwocie 9 mln zł jest wspólną inwestycją trzech europejskich funduszy venture capital - wiedeńsko-niemieckiego Speedinvest x, londyńskiego ProFounders i polskiego Market One Capital - oraz Apostolosa Apostolakisa z ateńskiego funduszu VentureFriendas.
- Pozyskane w pierwszej rundzie finansowania środki pomogły nam na osiągnięcie znaczącej skali na dużych europejskich rynkach. Dziś możemy pochwalić się ponad 5000 klientami z 29 krajów oraz 70% przychodów generowanymi poza granicami Polski. Teraz planujemy dalszą ekspansję na kluczowych dla nas rynkach oraz wzmocnienie pozycji lidera w Europie (...) Planujemy także zwiększone inwestycje na rozwój naszego kreatora online (...) Nasi klienci mogą także spodziewać się nowych produktów oraz usług w naszej ofercie, które pomogą oferować im najlepsze “unboxing experience” z możliwych - powiedział Wojciech Sadowski, CEO i współzałożyciel zapakuj.to.
Dołącz do dyskusji: zapakuj.to pozyskał 9 mln zł na dalszą międzynarodową ekspansje