SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zalando uruchomiło w Polsce klub zakupowy Zalando Lounge, zniżki do 80 proc.

Platforma modowa Zalando wprowadziła w Polsce usługę Zalando Lounge. Jest to internetowy klub zakupowy z codziennymi kampaniami promocyjnymi, który umożliwia klientom zakupy spośród ulubionych marek, również premium, przecenionych do 80 proc. - Nowa propozycja skierowana jest do osób kupujących impulsywnie i koncentruje się na podejściu opartym na kampaniach promocyjnych, a także na obniżonych cenach - wyjaśnia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Artur Suligowski, country manager Zalando Lounge Polska.

Zalando Lounge ruszyło w naszym kraju na początku września tego roku. Serwis obejmuje odzież damską, męską i dziecięcą, obuwie, akcesoria sportowe, bieliznę, biżuterię oraz dodatki do domu. Każdego dnia na stronie Zalando Lounge ma pojawiać się od pięciu do siedmiu kampanii, które są ograniczone czasowo i działają w zależności od dostępnego asortymentu. Klub oferuje zniżki do 80 proc. w porównaniu do regularnych cen.

Klienci Zalando mogą korzystać z Zalando Lounge poprzez swój profil na Zalando.pl. Z kolei nowi użytkownicy rejestrują się bezpłatnie bez żadnych dodatkowych zobowiązań. Usługa wprowadzona na polskim rynku oferuje klientom możliwość zapłaty gotówką za zamówienie w momencie dostarczenia przesyłki na którą trzeba czekać od 1 do 6 tygodni. Dodatkowo jest ona płatna - kosztuje 9,95 zł, podczas gdy w sklepie Zalando.pl jest bezpłatna. Produkty można zwracać ciągu 14 dni, a nie - jak to ma w przypadku głównego sklepu - 100 dni.

W rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Artur Suligowski, country manager Zalando Lounge Polska podkreśla, że wprowadzenie w naszym kraju nowej usługi jest poparte bogatym doświadczeniem w tym zakresie zdobytym przez firmę na innych rynkach.

- Zalando Lounge nie jest zupełnie nowym przedsięwzięciem dla Zalando. Na innych rynkach usługa jest aktywna od lat – mamy sprawdzoną i solidną wiedzę, na której możemy polegać. Zalando Lounge jest już dostępne w Niemczech, Austrii, Francji, Holandii, Belgii, Finlandii, Danii, Szwecji, Szwajcarii, we Włoszech oraz w Wielkiej Brytanii - wylicza Artur Suligowski.

Nasz rozmówca zaznacza, że rynek mody w Unii Europejskiej jest wart około 46 mld euro. Szacuje się, że 7 mld tej kwoty obejmuje segment klubów zakupowych.

- Wierzymy, że w Polsce ta kategoria ma duży potencjał - zdradza Suligowski. -  Mamy mocną ofertę: rabaty do 80 proc., ponad 2,5 tys. marek, konkurencyjne stawki za dostawę i bezpłatne zwroty w ciągu 14 dni. Dodatkowo jesteśmy jedynym z nielicznych graczy w tym segmencie oferującym klientowi możliwość zapłaty gotówką w momencie dostarczenia przesyłki.

Suligowski przyznaje, że oferta Zalando Lounge jest skierowana do nieco innego klienta niż przeciętny użytkownik polskiego Zalando.

- Zalando przeznaczone jest dla klientów o stałych potrzebach - wyjaśnia szef polskiego Zalando Lounge. - Skupia się na bardzo wygodnych zakupach najlepszego asortymentu w danym sezonie. Z kolei Zalando Lounge skierowane jest do osób kupujących impulsywnie i koncentruje się na podejściu opartym na kampaniach promocyjnych, a także na obniżonych cenach. Zalando jest platformą łączącą wszystkich graczy biznesu modowego. Usługa Zalando Lounge pasuje do tej strategii. Łączy łowców którzy chętnie korzystają z atrakcyjnych ofert z markami, które mają nadmiar produktów lub chcą zwiększyć swoją rozpoznawalność i dotrzeć do nowych klientów - podkreśla Suligowski.

Zalando Lounge jest dostępny poprzez stronę zalando-lounge.pl, także w wersji mobilnej. Wkrótce ma się pojawić również aplikacja na systemy iOS i Android.

W I kwartale br. przychody Zalando osiągnęły 980,2 mln euro, co oznacza wzrost rok do roku o 23,1 proc. Zysk przed opodatkowaniem zamknął się w kwocie 20,3 mln euro.

Dołącz do dyskusji: Zalando uruchomiło w Polsce klub zakupowy Zalando Lounge, zniżki do 80 proc.

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lilka85
Faktycznie ceny korzystne. Ale asortyment danych marek okrojony. W promocji niewielkie ilości sztuk. No i bardzo mnie denerwuje ta czasowa rezerwacja, którą można przedłużać i przedłużać - gdy ktoś doda rzecz do koszyka, to ja już jej nie mogę w danym momencie kupić... Nie mam cierpliwości i czasu, by siedzieć godzinami na zalando lounge i sprawdzać, czy ktoś ostatecznie zrezygnował z zakupu rzeczy, która mnie interesuje...
odpowiedź
User
Roman1975lounge
Oszuści, trzy tygodnie od odesłania kurtki nie zwrócili pieniędzy. Nie odpowiadają na maile, infolinia nie działa. Sprawę zgłoszę na policję.
odpowiedź
User
Roman1975lounge
Oszuści, trzy tygodnie od odesłania kurtki nie zwrócili pieniędzy. Nie odpowiadają na maile, infolinia nie działa. Sprawę zgłoszę na policję.
odpowiedź