SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zalando rozwija ofertę kategorii Designer o nowe marki

Platforma modowa i lifestyle'owa Zalando rozszerza portfolio kategorii Designer o ponad 50 designerskich i luksusowych marek, takich jak Missoni, Christopher Kane, 032C i Mansur Gavriel. Nawiązuje też współpracę ze zrzeszającą projektantów platformą Not Just A Label, by móc oferować klientom szeroki asortyment wschodzących brandów.

Tylko w tym roku Zalando nawiązało współpracę łącznie z ponad 50 markami – nowymi i tymi o ugruntowanej pozycji w świecie mody, takimi jak Missoni, Christopher Kane, 032C i Mansur Gavriel, łącząc je z około 45 mln klientów Zalando w Europie.

Ponadto, od września br. Zalando rozpoczyna współpracę z Not Just A Label (NJAL) - międzynarodową platformą łączącą projektantów z konsumentami z całego świata. Założona w 2008 roku platforma aktywnie zachęca twórców do kreowania bardziej zrównoważonej mody oraz wspierania lokalnych społeczności i ich rzemiosła.

NJAL wprowadzi do kategorii Designer w Zalando wschodzące marki z różnych środowisk, wspierając tym samym zobowiązanie Zalando na rzecz reprezentowania zróżnicowanych marek i ich założycieli na swojej platformie.

Anaheta Metghalchi von Berenberg, dyrektor ds. zakupów w Zalando, mówi: - Przewiduje się, że do 2025 roku główną grupą klientów dokonujących zakupów luksusowych będą osoby z pokolenia Z oraz Millenialsów. Jako Zalando mamy wyjątkową pozycję, by zapewniać naszym klientom, w tym licznym przedstawicielom wspomnianych generacji, szeroką i zróżnicowaną ofertę z różnych kategorii. Wzmacniamy kategorię Designer, poprzez zwiększenie liczby oferowanych marek i asortymentu oraz wprowadzając dedykowane personalizowane rozwiązania. Wraz z naszymi partnerami koncentrujemy się na rozwijaniu bardziej zrównoważonego, różnorodnego i kompleksowego asortymentu premium. To nasz wkład w inicjowanie i wspieranie pozytywnych zmian wśród naszych klientów i w całej branży.

W ramach rozwoju kategorii Designer, Zalando wprowadziło nowe, personalizowane rozwiązanie: Designer Brand Homes. Jego celem jest inspirowanie klientów i wspieranie ich w odkrywaniu luksusowego asortymentu w specjalnie zaprojektowanym środowisku online bazującym na storytellingu. Dzięki dedykowanej szacie graficznej składającej się z edytowalnych modułów, marki mogą dzielić się historiami związanymi z projektem, a także prezentować sezonowe kolekcje i wybrane produkty w sposób przypominający witrynę sklepową luksusowego domu modowego.

Dołącz do dyskusji: Zalando rozwija ofertę kategorii Designer o nowe marki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl