SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zadowoleni klienci internetowych sklepów

Zdecydowana większość (82 procent) użytkowników robiących zakupyonline w bieżącym sezonie świątecznym jest zadowolona z usług iwsparcia oferowanego przez internetowych sprzedawców.

Spośród 46 procent respondentów, którzy umieścili lub planująumieścić w sieci swoje opinie na temat doświadczenia związanego zzakupami online, 88 procent stwierdziło, że takie opinie były lubbędą pozytywne - informuje serwis Marketing Charts, powołując sięna badanie firmy Nielsen Online.

Tak wysoki poziom zadowolenia poskutkował tym, że aż 46 procentbadanych większość swoich świątecznych zakupów zrobiło w tym rokuprzez internet.

Najwyżej ocenionym internetowym sklepem okazał się Netflix.com,z którego usług i oferty "bardzo zadowolonych" było 90,3 procentabadanych. Każdy serwis, który znalazł się tutaj w pierwszejdziesiątce, otrzymał taką laurkę od ponad 80 procent respondentów.Te serwisy to po Netflix.com kolejno: NexTag.com, Amazon.com,Shopping.Yahoo.com, Kohls.com, Barnesandnoble.com, HomeDepot.com,Circuitcity.com, eBay.com oraz JCPenney.com.

Z badania Nielsen Online wynika również, że wśród osób, które wbieżącym sezonie świątecznym zdecydowały się kupić przez internetkonsolę do gier wideo, największą popularnością cieszyła sięNintendo Wii, dystansując PlayStation 2, Nintendo DS, Sony PSP orazXboxa 360.

źródło: Marketing Charts

Dołącz do dyskusji: Zadowoleni klienci internetowych sklepów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl