Żabka reklamuje Ucztę na Wynos z Sanah
Do sprzedaży w sklepach Żabka trafiły dania gotowe pod marką Uczta na Wynos z Sanah. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem piosenkarki.
Dania Uczta na Wynos z Sanah zostały przygotowane przez markę Dobra Karma. Oferta obejmuje kilka produktów, m.in. kanapkę z gotowaną szynką z indyka, sałatkę z kuskusem perłowym i cukinią oraz focaccinię z szynką.
Produkty będą dostępne w sklepach Żabka do 21 listopada lub wyczerpania zapasów. W ramach promocji cena każdego produktu wynosi 9,90 zł (przy zakupie z aplikacją Żappka).
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Opakowania dań mają różany design, brzoskwiniowo-różowe etykiety zdobione kwiatami i płatkami róż oraz logo akcji „Uczta na wynos z sanah”.
- Cieszymy się, że pierwszą tego typu współpracę nawiązaliśmy właśnie z Sanah, topową polską artystką. W Żabce lubimy zaskakiwać klientów nowościami, w tym często nieszablonowymi połączeniami smakowymi - z pozoru zwykła kanapka z szynką staje się niezwykła, np. przez wykorzystanie tak nieoczywistego składnika, jakim jest róża. Dlatego akcja „Uczta na wynos z sanah” idealnie wpisuje się w naszą filozofię. Rozszerzając naszą ofertę szybkich przekąsek o propozycje skomponowane przez sanah specjalnie dla naszych klientów, uwalniamy ich czas, aby mogli robić to, co lubią i np. iść na koncert. Mamy coś dla fanów Żabki i fanów Sanah - mówi Jarosław Serednicki, marketing & digital director w Żabka Polska.
ucztę podano 🪄
Kampania reklamująca dania Uczta na Wynos z Sanah jest utrzymana w bajkowej konwencji. W spocie piosenkarka wciela się w kilka ról, w tle słychać motyw z jej piosenki „Ale jazz!”.
Tytuł „Uczta” ma płyta Sanah, która ukazała się wiosną ub.r. Była najlepiej sprzedającym się polskim albumem 2022 roku. Promujące ją trasy koncertowe odbyły się pod hasłami „Uczta Tour” i „„Uczta nad Ucztami”. Partnerem tej zeszłorocznej była firma Sokołów, w ramach współpracy wprowadziła do sprzedaży Kabanosiki Sanah.
Jesienią ub.r. Sanah pojawiła się w kampanii reklamowej Banku Credit Agricole, u boku jego ambasadora marketingowego Dawida Podsiadło.
Działania reklamowe Żabki obejmują najważniejsze kanały komunikacji, na czele z telewizją i internetem. Za kreację nowej kampanii (idea kreatywna, scenariusz spotu, działania w digitaly) odpowiadają agencja Cukier i zespół komunikacji marketingowej Żabka Polska, za realizację spotu - dom produkcyjny F25, a za key visual, komunikację w sklepach, OOH, DOOH oraz projekt opakowań - agencja H2O Creative.
Dołącz do dyskusji: Żabka reklamuje Ucztę na Wynos z Sanah