Rozpacz baterii prysznicowych w reklamie zabawek erotycznych
Brytyjska marka zabawek erotycznych Love Not War postanowiła w zabawnej konwencji poruszyć temat tabu związany z zaspokajaniem potrzeb seksualnych.
Firma Love Not War chwali się tym, że stworzyła pierwszą na świecie przyjazną dla środowiska linię zabawek erotycznych, wykorzystującą materiały pochodzące z recyklingu. Marka stoi na stanowisku, że jej produkty powinny przynosić przyjemność bez obciążania środowiska.
W reklamie swoich produktów Love Not War mocno postawiła na humor. "Bohaterami" spotu są porzucone, czasami jeszcze cieknące baterie prysznicowe - "kochankowie". W reklamie żalą się, że kobiety już z nich nie korzystają do zaspokajania swoich potrzeb erotycznych, porzucając je na rzecz zabawek od Love Not War.
Love Not War przełamuje tabu
Love Not War zachęca jednak do "zrównoważonej masturbacji", przekonując konsumentów do "zerwania" ze swoją baterią prysznicową i zwrócenia się ku bardziej ekologicznej formie dawania sobie satysfakcji.
Badania przeprowadzone przez Love Not War że 28 proc. kobiet przyznaje się do masturbacji pod prysznicem, marnując rocznie równowartość 121 basenów olimpijskich.
- To projekt, w którym chodzi o świetne przesłanie, świetny produkt i świetną okazję, by naprawdę się rozluźnić i dobrze się bawić... a wszystko to w szczytnym celu - komentuje Vic D'Andrea z DUDE:London, agencji odpowiedzialnej za kreację kampanii.
Dołącz do dyskusji: Rozpacz baterii prysznicowych w reklamie zabawek erotycznych