Z OMD Polska do Starcomu
Trzy osoby z OMD Poland przechodzą do domu mediowego Starcom.
Aneta Gałązka i Agata Bartoszewicz, dołączyły do zespołu plannerów-buyerów domu mediowego Starcom.Obie dotychczas były związane z Optimum Media OMD. Aneta Gałązka jako media planner pracowała w tej agencji dwa lata i obsługiwała w tym czasie Polską Telefonią Cyfrową. Agata Bartoszewicz jako media buyer spędziła w OMD Poland półtora roku. W tym czasie współpracowała z takimi klientami jak Eurobank, Chipita, Johnson&Johnson, Krka i Heinz.
Wkrótce do domu mediowego Starcom dołączy również Jędrzej Słomka, który w OMD Poland (początkowo w Macroscope, a ostatnio Optimum Media OMD) pracował 1,5 roku. Jędrzej Słomka podobnie jak Aneta Gałązka i Agata Bartoszewicz, wzmocni dział mediów Starcomu.
Tej jesieni dom mediowy Starcom zatrudnił w sumie 16 nowych osób. Tak intensywna rekrutacja jest podyktowana między innymi ogromnymi sukcesami agencji na płaszczyźnie new business. W tym roku Starcom rozpoczął obsługę 28 nowych klientów, w tym m.in.: ITI Neovision (platforma cyfrowa „n”), Orkla Foods, ZT Kruszwica, Śnieżka, Polmlek, Profi, "Puls Biznesu", DKNY, Natuzzi, Apple, Del Monte i Orlen Oil. Wydarzeniem bez precedensu na polskim rynku domów mediowych był powrót do Starcomu jednego z największych klientów – Kompanii Piwowarskiej, która po półrocznej współpracy z domem mediowym Macroscope, zdecydowała się ponownie przekazać obsługę mediową swojej dotychczasowej agencji - Starcomowi - podano w komunikacie.
Dołącz do dyskusji: Z OMD Polska do Starcomu