Z Nike w Holandii na szefa marketingu CroppTown
Iga McGinley, zarządzająca do tej pory linią odzieży młodzieżowejNike na całym rynku europejskim, została nową szefową marketinguCroppTown zastępując na tym stanowisku Tomasza Gardziewicza.
Iga McGinley przez ostatnie 6 lat pracowała w Europejskiejsiedzibie głównej Nike w Holandii, gdzie jak sama przyznajezajmowała się 'tak naprawdę całym procesem od stworzenia idei,inspiracji i planu kolekcji aż po wdrożenie na rynek i wsparciedziałaniami marketingowymi'.
Za co będzie teraz odpowiedzialna? Jako brand marketing managerbędzie zarządzać działaniami CroppTown i Cropp we wszystkichkrajach Europy, w których CT posiada swoje salony, przygotowywaćstrategię marketingową na najbliższe lata oraz zajmie sięrestrukturyzacją i rozwojem działu marketingu.
Iga McGinley studiowała stosunki międzynarodowe w USA (SanFrancisco), Polsce (Łódź) i Holandii, gdzie zrobiła też studia MBAby następnie trafić prosto do Nike.
Tomasz Gardziewicz, zwalniając dotychczasowo zajmowane miejsce,wskoczył na inne - został kierownikiem ds. operacyjnych działańmarketingowych marek CroppTown i Cropp w Europie
Dołącz do dyskusji: Z Nike w Holandii na szefa marketingu CroppTown