Z Dziennika do RMF FM
15.maja 2007 Marta Bratkowska zostanie nowym Dyrektorem Informacji RMF FM.
Na stanowisku zastąpi Jacka Stawiskiego, który po ośmiu latach współpracy odchodzi z radia.
Marta Bratkowska ostatnio pracowała w koncernie Axel Springer Polska, gdzie m.in. była redaktor naczelną pisma „Na Żywo”, następnie zastępcą redaktora naczelnego „Faktu” i „Dziennika”, a do marca 2007 – dyrektorem ds. rozwoju i strategii „Dziennika".
Słuchalność stacji radiowych – Udział w rynku | ||
styczeń-marzec 2007 | Styczeń-marzec 2006 | |
Stacje ogólnopolskie | ||
Radio RMF FM | 22,40% | 21,40% |
Radio Zet | 19,20% | 18,80% |
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia | 12,90% | 14,90% |
Trójka - Program 3 Polskiego Radia | 6,60% | 6,10% |
Radio Maryja | 2,20% | 2,50% |
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia | 0,70% | 0,70% |
Bis Polskie Radio | 0,30% | 0,70% |
Stacje ponadregionalne | ||
Radio TOK FM | 1,00% | 0,80% |
Radiostacja | 0,90% | 0,60% |
Radio Wawa | 0,80% | 0,80% |
Grupy radiowe | ||
Grupa TIME [46] | 8,80% | 7,90% |
Audytorium [17] | 5,10% | 5,00% |
Grupa AGORA [28] | 3,80% | 4,40% |
Grupa AD.POINT [11] | 1,80% | 1,50% |
Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, styczeń - marzec 2007, ogół badanych, próba: 23055. |
Dołącz do dyskusji: Z Dziennika do RMF FM