Z Carat do Universal McCann
Charlotte Freemantle będzie pełniła obowiązki Head of Communications Planning w regionie EMEA (Europe, Middle East and Africa).
Wcześniej przez cztery lata pracowała dla Carat. Odpowiadała tam za międzynarodową strategię komunikacji Renault, Beiersdorf i SCA.
„Charlotte pracowała dla takich marek jak Masterfoods, Unilever, Nivea czy Renault i wprowadzała program „3C” Communications Planning. Bardzo się cieszę, że będzie się mogła z nami podzielić swoim doświadczeniem i dodać spojrzenie z zewnątrz do naszych metod planowania komunikacji”, mówi Tadeusz Żórawski, Dyrektor Zarządzający Universal McCann w Polsce.
W 1995 r. Charlotte Freemantle pracowała dla JWT w Szanghaju, po czym dołączyła do Carat Insight w 1998. In przeszła do PHD, obejmując stanowisko Communications Strategist. Po dwóch latach wróciła do Carat International na dotychczasowe stanowisko.
O Universal McCann
Universal McCann jest domem mediowym wchodzącym w skład McCann Worldgroup. Oprócz planowania i zakupu mediów agencja zajmuje się budowaniem zintegrowanych planów docierania do konsumenta, czyli “architekturą komunikacji”. Głównymi klientami Universal McCann są: AIG, Amplico, BASF, BGŻ, Boehringer Ingelheim, BZ WBK, Evyap, Exxon Mobil, Goodyear, GlaxoSmith Kline, Hasbro, Herbapol, Hipo, Intel, Mastercard International, Media Markt, Microsoft, Polkomtel S.A., Polpharma S.A., Polsnack, Soraya, UPS, Warner Home Video, Winterthur.
Dołącz do dyskusji: Z Carat do Universal McCann