Z archiwum reklamy: subtelne porównania po polsku (wideo)
Krótkie i konkretne informacje albo luźne skojarzenia. Angażowanie największych gwiazd albo występy anonimowych statystów. Nowoczesne animacje komputerowe albo stylizacja na film amatorski. Twórcy reklam telewizyjnych chcą trafić do odbiorców ze swoim przekazem na przeróżne sposoby. Poniżej przedstawiamy najciekawsze spoty - w tym tygodniu polskie spoty telewizyjne niebezpośrednio porównujące promowane marki do konkurencji.
1. Multibank, czyli Konradzie,
Hubercie&
2. Play, czyli w sieci zwierząt
3. Bank BPH, czyli krótkie odpowiedzi na trudne
pytania
4. Telekomunikacja Polska, czyli licytacja
ofert
5. Simplus, czyli na szkolnym
korytarzu
źródło: dailymotion.com, youtube.com
Dołącz do dyskusji: Z archiwum reklamy: subtelne porównania po polsku (wideo)