SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zespoły 180heartbeats + Jung v. Matt, Publicis DWL i Havas PR tryumfują na Young Creatives Eurobest 2017

Nagrody główne w konkursie kreatywności dla młodych pracowników branży komunikacji marketingowej Young Creatives Eurobest zdobyły zespoły z agencji 180heartbeats Jung v. Matt, Publicis DWL (w kategorii Integrated) oraz Havas PR (w kategorii Young Planners). Nominacje otrzymały ponadto cztery inne zespoły.

Gala Young Creatives EurobestGala Young Creatives Eurobest

W tym roku uczestnicy Young Creatives Eurobest startowali w dwóch kategoriach: Young Creatives Integrated oraz Young Planners. Nagrodę główną w pierwszej kategorii zdobyły zespoły: Paweł Murawski i Bartosz Bulak z Publicis DWL oraz Marta Krawiec i Pablo Dominguez Agregan ze 180heartbeats + Jung v. Matt. Nominacje otrzymali Adriana Hochmańska i Irmina Pączek z Grandes Kochonos Digital oraz Aleksandra Berka i Patrycja Rogacz, reprezentujące They.pl.

Partnerem kategorii Young Creatives Integrated, skierowanej do młodych pracowników branży marketingowej, był Volksawagen. Uczestnicy mieli za zadanie stworzyć projekt kampanii zintegrowanej dedykowanej programowi Mali Ratownicy, którego celem jest edukacja dzieci w wieku 6-14 lat w zakresie pierwszej pomocy. Prace oceniało jury pod przewodnictwem Michała Desowskiego, dyrektora kreatywnego z Saatchi & Saatchi IS, w składzie: Iza Ogórek (TVN Media),Tomek Matuszewski (Follow), Michał Kubik (Brasil) oraz Michał Szaniecki (Volkswagen).

W ramach kategorii Young Planners (dedykowanej strategom, plannerom i reasercherom z agencji reklamowych, agencji PR i domów mediowych) uczestnicy mieli za zadanie opracowanie projektu strategii oraz zaplanowanie kampanii dla linii napojów marki Tymbark, partnera konkursu. Zwyciężyły Paulina Maćczak oraz Klementyna Jarmusz z Havas PR. Nominacje otrzymały zespoły: Łukasz Gołacki i Agnieszka Gałkowska z agencji Walk Creative oraz Natalia Drobniak i Dawid Kaźmierczak reprezentujący McCann Worldgroup Poland.

Prace w tej kategorii oceniało jury pod przewodnictwem Jakuba Eichelbergera, strategy and buisness directora z DDB&Tribal w składzie: Marek Rosłan (Saatchi & Saatchi IS), Henryk Klawe (TGTH), Kamila Ziober (CPC) oraz Bartosz Załęcki.

Tegoroczni zwycięzcy wyjadą na festiwal Eurobest, który odbędzie się w dniach 28 - 30 listopada w Londynie. Dwa najlepsze zespoły w kategorii Integrated wezmą także udział w międzynarodowych finałach Young Creatives Integrated Competition.  

Organizatorami konkursusą Eurobest, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR i Klub Twórców Reklamy. W rywalizacji mogą brać udział osoby, które nie ukończyły 31. roku życia.

Dołącz do dyskusji: Zespoły 180heartbeats + Jung v. Matt, Publicis DWL i Havas PR tryumfują na Young Creatives Eurobest 2017

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl