YieldRiser przejął Adexon Programmatic
YieldRiser, firma zajmująca się optymalizacją przychodów z reklamy w internecie przejęła Adexon Programmatic, wyodrębniony ze struktur agencji Adexon 360. Na czele nowej spółki stoją Jakub Szczęsny i Paweł Treściński.
Od początku marca spółki działają pod szyldem YieldRiser. Oferują klientom kompleksową obsługę w zakresie działań on-line. Firmą kierują: Jakub Szczęsny, piastujący wcześniej w spółce stanowisko traffic director oraz Paweł Treściński, dotychczasowy dyrektor sprzedaży. Obaj weszli również do zarządu spółki.
Szczęsny jest odpowiedzialny za koordynowanie działań optymalizacyjnych oraz za wdrażanie i rozwój nowych technologii. Do zadań Treścińskiego należy natomiast business development, sprzedaż oraz rozszerzanie portfolio witryn YieldRiser.
W planach spółki na najbliższe miesiące jest ekspansja zagraniczna, m.in. na rynek amerykański, kanadyjski i turecki. - Celem YieldRiser jest zwiększanie przychodów z emisji reklam na stronach internetowych wydawców. Połączenie jego obecnych możliwości z rozwiązaniem, jakie oferował do tej pory Adexon Programmatic, da nam istotną przewagę na rynku reklamy internetowej - mówi Paweł Treściński.
YieldRiser optymalizuje ponad 100 witryn z Polski oraz zagranicy i ma na swoim koncie więcej niż miliard odsłon miesięcznie.
Obie firmy nie ujawniają wartości transakcji.
Dołącz do dyskusji: YieldRiser przejął Adexon Programmatic