SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Yahoo i Microsoft szukają nowych partnerów

Yahoo i Microsoft prowadzą oddzielne negocjacje z potencjalnymipartnerami medialnymi.

Po tym jak nie doszło do fuzji obu firm, Yahoo próbujezałagodzić zaniepokojonych inwestorów wieloma nowymi inicjatywami -informuje serwis Brand Republic.

Najważniejszą z nich jest zawarta w ubiegłym miesiącu 10-letniaumowa z Google, w ramach której lider na rynku wyszukiwarek będzieumieszczać tekstowe reklamy na stronach należących do Yahoo w USA iKanadzie. Firma szacuje, że w pierwszym roku obowiązywaniaporozumienie przyniesie dodatkowy dochód rzędu 250 do 450 milionówdolarów.

Teraz z najnowszych medialnych doniesień wynika, że Microsoftzaangażował się w rozmowy na temat alternatywnych porozumień zkoncernami medialnymi Time Warner i News Corp. Z kolei Yahoorównież rozmawia z Time Warnerem, co miałoby doprowadzić dopołączenia z należącym do koncernu portalem AOL.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Yahoo i Microsoft szukają nowych partnerów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl