Xelion z nowym logo
Dom Inwestycyjny Xelion rozpoczął proces rebrandingu. W pierwszym etapie wprowadzono nowego logo i nową szatę wizualną w kanałach elektronicznych tj. na stronie www, w systemach dedykowanych obsłudze klientów. W drugim etapie zmianie ulegnie
oznakowanie zewnętrzne i wewnętrzne Punktów Obsługi Klienta oraz centrali spółki.
Rebranding jest następstwem zawartej w październiku br. transakcji sprzedaży przez Bank Pekao S.A. 100 proc.udziałów w Domu Inwestycyjnym Xelion na rzecz Quercus Agenta Transferowego (podmiotu w 100 proc.zależnego od Quercus Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych S.A.).
Nowe logo składa się ze słów Xelion Dom Inwestycyjny, zawartych w nowoczesnej szacie graficznej, korespondującej z nową, złoto – czarną odsłoną wizualną.
- Wprowadzanymi zmianami chcemy podkreślić, że Xelion to instytucja nowoczesna, stabilna, z długoletnią historią. W naszej nazwie niezmiennie od 18 lat króluje słowo Xelion. Chcieliśmy, aby nowe logo nawiązywało do tej historii, było proste, czytelne oraz eleganckie w swojej kolorystyce - powiedział Krzysztof Prasał, prezes Domu Inwestycyjnego Xelion.
Dom Inwestycyjny Xelion sp. z o.o. (dalej „Xelion”) działa na rynku od 2003 roku świadcząc obecnie na rzecz swoich klientów usługi maklerskie w zakresie m.in. przyjmowania i przekazywania zleceń nabycia lub zbycia instrumentów finansowych, doradztwa inwestycyjnego.
Według stanu na koniec września 2021 roku wartość aktywów zainwestowanych przez klientów za pośrednictwem Xelion przekroczyła 5 mld zł, w tym 3,9 mld zł aktywów zgromadzonych w funduszach inwestycyjnych i innych instrumentach finansowych z oferty Xelion oraz 1,1 mld zł w usługach zarządzania indywidualnymi portfelami aktywów świadczonych przez renomowane instytucje finansowe, z którymi współpracuje Xelion. W pierwszej połowie 2021 roku Xelion osiągnął 27,6 mln zł przychodów z prowadzonej działalności
oraz 0,9 mln zł zysku netto.
Dołącz do dyskusji: Xelion z nowym logo