SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wzrost wydatków na reklamy w wiadomościach e-mail

W latach 2007 - 2012 amerykańskie wydatki na reklamę w poczcie e-mail zwiększą się z 1,2 do 2 miliardów dolarów.

W bieżącym roku amerykańscy użytkownicy korzystający z internetu w domu, otrzymują średnio 274 wiadomości e-mail tygodniowo - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując się na dane firmy badawczej Jupiter Research. W przypadku użytkowników korzystających z internetu w pracy, liczba ta jest wyższa o 30 wiadomości.

Z kolei z badania firmy ROI Research wynika, że prawie 2/3 amerykańskich internautów posiada co najmniej trzy aktywne adresy e-mail. Z dwóch kont korzysta 29 procent, a z jednego zaledwie 6 procent respondentów.

Aż 90 procent badanych korzysta z poczty elektronicznej wielokrotnie w ciągu dnia. Pod tym względem nie dorównuje jej żadne inne narzędzie komunikacji, takie jak smsy, RSS, blogi czy podcasty.

źródło: eMarketer

Dołącz do dyskusji: Wzrost wydatków na reklamy w wiadomościach e-mail

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl