Wzrost sprzedaży Pulsu Biznesu
"Puls Biznesu" zanotował średni wzrost sprzedaży w 2002r. w stosunku do 2001r.
Wyniki sprzedaży "Pulsu Biznesu" nie poddają się trendom rynkowym. Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Pracy "Puls Biznesu" jako jedyny dziennik ogólnopolski zanotował średni wzrost sprzedaży w 2002r. w stosunku do 2001r. Średnia sprzedaż "Pulsu Biznesu" była w 2002r. o 4,7% wyższa niż w 2001r. Na tak dobry wynik wpływ miał przede wszystkim średni wzrost prenumeraty dziennika o 6,3%.
Rok 2002 dziennik może również zaliczyć do bardzo udanych biorąc pod uwagę wpływy reklamowe. Z danych Agory Monitoring wynika, że wzrosły one o prawie 40%.
- Było to możliwe między innymi dzięki poszerzeniu portfolio reklamodawców o firmy oferujące produkty klientom indywidualnym. W końcu czytelnicy "Pulsu Biznesu" to również zamożni konsumenci. Szacujemy, że wpływy z reklam w styczniu br. wzrosły o 30% w stosunku do stycznia 2002 r. To dobrze prognozuje na cały rok - mówi Andrzej Stepanów, dyrektor marketingu Bonnier Business Polska.
W jednym z ostatnich wywiadów Waldemar Tevnell prezes Bonnier Business Polska zapowiedział, że w związku dobrymi wynikami "Puls Biznesu" wydawnictwo rozważa inwestycje w 2-3 nowe projekty. Będzie to prasa fachowa, prawdopodobnie tygodniki.
"Puls Biznesu" ukazuje się od 1997 r. Jest największym dziennikiem gospodarczym w Polsce.
Dołącz do dyskusji: Wzrost sprzedaży Pulsu Biznesu