Wzrosła sprzedaż miesięczników podróżniczych. „National Geographic Polska” najchętniej kupowany
W segmencie miesięczników podróżniczych w styczniu br. wszystkie tytuły zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał „NG Traveler”. Na pozycji lidera sprzedaży znalazł się „National Geographic Polska”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „National Geographic Polska” (Grupa Burda) w styczniu 2017 roku wyniosła 31 201 egz. Była ona o 3,93 proc. wyższa, niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Burdę „NG Traveler”. Sprzedał się on w liczbie 22 215 egz., po wzroście o 10,80 proc. - największym w zestawieniu.
Trzecią pozycję zajął miesięcznik „Podróże” (ZPR Media). Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zwiększył się o 7,12 proc. i uplasował się na poziomie 8 861 egz.
W styczniu 2017 roku w porównaniu do grudnia 2016 roku dwa z trzech tytułów odnotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał magazyn „National Geographic Polska” - było to 8,57 proc.
Jedyny spadek, wynoszący 11,14 proc., zanotowały „Podróże”.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Wzrosła sprzedaż miesięczników podróżniczych. „National Geographic Polska” najchętniej kupowany